🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تاکید امام جمعه قزوین بر توجه ویژه به حوزه علم و فناوری

امام جمعه قزوین گفت: باید به حوزه علم و فناوری نگاه ویژه‌ای داشت و آن را در اولویت قرار داد.

به گزارش گروه استان های اخبار از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در دیدار مافی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه امام خمینی (ره) گفت: لازم است به حوزه علم و فناوری نگاه ویژه‌ای صورت بگیرد و مسئولان تلاش کنند تا شاهد پیشرفت‌های روز افزون در این حوزه مهم و حیاتی باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: البته این ضرورت هم وجود دارد برای اینکه مسئولان به اهمیت حوزه علم و فناوری بیش از پیش پی ببرند، مسئولان فعال در این عرصه به خوبی اهمیت آن را تبیین کنند تا این حوزه به اولویت مسئولان تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی به حوزه علم و فناوری، نگاه ویژه‌ای است و پیشرفت، خلاقیت و نوآوری را معطوف به این حوزه می‌دانند.

او همچنین گفت: با توجه به شرایط موجود، فضا‌ها و اماکن مذهبی و مساجد فرصت بسیار خوبی است تا فعالیت‌های علم و فناوری در آن اجرایی شود.

مصطفی مافی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه امام خمینی (ره) هم در این دیدار بیان کرد: در حوزه علوم انسانی، اسلامی و دینی شاهد ابداعات جدیدی هستیم و تلاش می‌کنیم تا مرکز نوآوری هنر و علوم انسانی را در قزوین دایر کنیم و برای این منظور موافقت دکتر ستاری را نیز دریافت کرده‌ایم.

مافی ادامه داد: برای راه‌اندازی این مرکز باید فضای مناسبی را انتخاب کنیم و ان‌شاءالله مسئولان همراهی و همکاری لازم را برای این موضوع داشته باشند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋