به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی اخبار ، صفحه اینستاگرامی شرکت مخابرات ایران با انتشار تصویرنوشتهای، درباره آداب و نکاتی که مدیران هر مجموعه موظف هستند در قبال کارکنانشان آنها را مورد توجه قرار داده و رعایت کنند نوشت.
بر اساس این پست خود محوری، اعتقاد نداشتن به مشورت، اعتماد نداشتن به کارمندان، تقسیم نکردن کارها، اختصاص ندادن زمان کافی به کارمندان و دور بودن از آن ها، بی توجهی به پیشرفتهای کاری کارکنان، خودداری از فراگیری آموزشهای جدید برای مجموعه و مقایسه کارکنان با یکدیگر از جمله آداب غلطی است که مدیران مجموعهها در برخورد با کارکنانشان انجام میدهند.
در ادامه متن و پست منتشر شده توسط صفحه مخابرات را مشاهده میکنید:
" همانطور که کارکنان یک مجموعه باید قوانین خاصی را در خصوص سیاستهای یک شرکت رعایت کنند.
مدیران نیز باید در مورد کارکنان خود مجموعه آدابی را در نظر بگیرند.
اگر هرکدام از موارد بالا را در محیط کاری خود با کارکنان انجام میدهید؛ بهتر است از انجام آن صرف نظر کنید. "
پاسخ ها