🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برگزاری غیرحضوری امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه از برگزاری غیرحضوری امتحانات پایان ترم دانشجویان این دانشگاه خبرداد.

به گزارش  گروه استان های  اخبار  از کرمانشاه  ، مزدک راد ملکشاهی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه با اشاره به بخشنامه چندی پیش دانشگاه علمی کابردی کشور درخصوص برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم دانشجویان این دانشگاه، گفت : ابلاغ این بخشنامه باعث شد تا برخی از استان‌هایی که در وضعیت قرمز بلحاظ شیوع بیماری کرونا هستند، نسبت به آن واکنش نشان داده و طی نامه نگاری‌هایی از مسئولین دانشگاه علمی کاربردی کشور بخواهند تا برگزاری امتحانات غیرحضوری شود.

او گفت : مسئولین دانشگاه علمی کاربردی کشور هم با در نظر گرفتن جوانب مختلف، تصمیم گرفتند تا درخصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان به واحد‌های استانی تفویض اختیار کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه افزود: وضعیت قرمز استان کرمانشاه به لحاظ شیوع بیماری کرونا سبب شد تا با هماهنگی با ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا تصمیم به برگزاری غیرحضوری امتحانات بگیریم.

او ادامه داد: در این راستا، امتحانات دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه از روز دوشنبه (۲۳ تیر) بصورت آنلاین برگزار می‌شود و به مدت سه هفته هم ادامه خواهد داشت.

راد مکلشاهی گفت: دربرگزاری امتحانات پایان ترم، شش نمره دانشجو مربوط به ارزشیابی وی توسط استاد در طول ترم خواهد بود و ۱۴ نمره هم مربوط به برگزاری امتحانات بصورت آنلاین است.

او افزود: بستر و زیرساخت لازم برای برگزاری آنلاین امتحانات پایان ترم دانشجویان فراهم شده و امتحانات از طریق همان سامانه‌ای که در طول ترم آموزش غیرحضوری به دانشجویان را در آن داشتیم، برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه درخصوص نحوه برگزاری امتحانات واحد‌های عملی دانشجویان گفت: در طول ترم جاری اساتید با برگزاری کارگاه‌های مختلف امتحانات عملی را از دانشجویان گرفته‌اند و امتحانات پیش رو فقط مربوط به واحد‌های تئوری است.

 راد مکلشاهی افزود: با توجه به شرایط کنونی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه فعلا برنامه‌ای برای برگزاری ترم تابستانی ندارد .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋