🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

درخواست پلیس راهور از سازندگان کلاه کاسکت برای موتورسواران

سرهنگ همه خانی درباره کلاه کاسکت مرغوب موتور سیکلت توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی اخبار ، سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: از آنجا که آسیب‌های سر بیشترین علت مرگ و میر موتور سیکلت سواران در حوادث و تصادفات رانندگی هست، حفاظت از این عضو حیاتی امری واجب و ضروری است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ایمن‌ترین و استاندارد‌ترین کلاه کاسکت‌ها مدل‌های تمام پوشیده (full face) هستند که می‌توانند خطر آسیب رسیدن به سر را در سوانح رانندگی تا ۷۰ درصد کاهش دهند. در حال حاضر استاندارد‌های ECE و DOT نشان دهنده‌ی میزان کیفیت کلاه کاسکت هاست.

سرهنگ همه خانی به رانندگان موتور سیکلت گفت: اگر کسی تلاش کرد تا به شما کلاهی نامرغوب و بدون گواهینامه‌های استاندارد بفروشد آن را نخرید. اگر کلاه ایمنی شما برچسب استاندارد ندارد از پوشیدن آن خودداری کنید.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران ضمن اشاره به روند رو به رشد استاندارد سازی، طراحی و تولید کلاه کاسکت‌های مرغوب در کشور ابراز امیدواری کرد و از سازندگان کلاه‌های غیر استاندارد زیرزمینی، خواست تولیدات خود را متوقف کرده و به چرخه ساخت و تولید کلاه‌های استاندارد روی آورند.

او  ادامه داد: گذاشتن کلاه نامرغوب و غیر استاندارد بر سر در صدمات و حوادث رانندگی موجب وارد آمدن قطعات نوک تیز در سر و دیگر اعضای اطراف گردن و نواحی آن شده و این صدمات می‌تواند تا پایان عمر مصدوم را دچار آسیب‌های غیر قابل جبرانی کند.
پس، موتورسیکلت سوار گرامی کلاه کاسکت استاندارد، تنها کلاهی است که باید بر سر شما برود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋