🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دشمنان با جنگ روانی دنبال بی اعتمادی مردم به نظام هستند

حجت الاسلام مهدوی نژاد با بیان اینکه هوشیاری در برابر دشمنان یک اصل مهم است گفت: دشمنان با جنگ روانی دنبال بی‌اعتمادی مردم به نظام هستند.

به گزارش گروه استان های اخبار از سمنان ، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نمازجمعه سمنان با اشاره به توطئه‌های دشمنان با استفاده از ابزار‌های مختلف گفت: جنگ روانی و تبلیغات مقوله‌ای است که سال‌ها دشمنان ما بر روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند تا از این طریق ذهن‌های مردم را مشوش کنند، اما باید هوشیار بود.

او با اشاره به اینکه گاهی دشمن در لباس دوست ظاهر می‌شود افزود: استکبار جهانی با خبرسازی و تحلیل‌های خبری نادرست می‌خواهد باعث جنگ روانی و بی اعتمادی شود و متاسفانه برخی از مردم نیز به آن دامن می‌زنند.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه پخش کردن اخبار نادرست مسئولیت شرعی دارد ابراز کرد: باید در برابر تبلیغات دشمنان مردم ما هوشیار عمل کنند.

حجت الاسلام مهدوی نژاد در آستانه ۲۱ تیرماه روز ملی حجاب و عفاف گفت: تیرماه سال ۱۳۱۴ توسط حکومت رضا شاه به مدافعان حجاب اسلامی در مسجد گوهر شاد حمله شد در حالیکه حجاب از اصول مسلم اسلام است و با آنکه در جامعه ما بیشتر مردم آن را رعایت می‌کنند، اما عده‌ای هنجارشکنی کرده و خود را مورد توجه جامعه قرار می‌دهند.

او اظهار داشت: دشمن به ویژه جاسوسان اسرائیلی بار‌ها عفاف زدایی و فروپاشی خانواده ایرانی را رمز پیروزی خود دانستند و می‌خواهند با خروج بانوان از حجاب به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه موقت سمنان تاکید کرد:۲۶ دستگاه طبق قانون کشور وظیفه دارند که برای ترویج حجاب و عفاف در ابعاد مختلف برنامه ریزی و تلاش کنند تا بد حجابی در جامعه که امانت حضرت فاطمه است از بین برود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋