🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بهار داغ خراسان شمالی

بهار داغ خراسان شمالی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد از افزایش ۱۲۵ موردی آتش سوزی‌ها در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از بجنورد ، مجید گریوانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات شهری بجنورد بااشاره به آتش سوزی‌های اخیر در استان، گفت:علت این آتش سوزی ها در محدوده شهری آتش‌های عمدی است که باعث خسارات قابل توجهی به مبلمان شهری شد.

گریوانی عنوان کرد : در محدوده خارج از شهر نیز وجود علف‌های هرز در مراتع، جنگل‌ها، بوستان‌ها و مهمتراز آن خطای انسانی در روشن کردن آتش و رها سازی آن که منجر به از بین رفتن منابع طبیعی بسیاری شد، از جمله عوامل آتش سوزی‌های اخیر است.

گریوانی با اشاره به تجهیزات آتش نشانی بجنورد، افزود: در حوزه منابع انسانی نیرو‌های آتش نشانی ؛ جوان، فعال و پاسخگوی شرایط فعلی هستند، همچنین علاوه بر نیرو‌های فعلی ۳۶ نفر از نیرو‌های جوان که در اواخر سال ۹۸ جذب این سازمان شدند با رفع برخی مشکلات بوجود آمده در سال ۹۹، مشغول به خدمت خواهند شد.

او بابیان اینکه تجهیزات آتش نشانی بجنورد در قسمت آتش‌های زمینی فقط طبقات اول ساختمان را پاسخگو است، عنوان کرد:آتش نشانی بجنورد جزء مراکزی است که علاوه بر نردبان، بالابر هم ندارد و این امر باعث میشود، در آتش سوزی‌های طبقات بالا ، نتواند بطور کامل خدمت رسانی کند.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات شهری بجنورد با گلایه مندی از فرسودگی ناوگان آتش نشانی در بحث آتش سوزی‌های جنگلی و مرتعی، اظهار کرد:بعداز استان شدن خراسان شمالی سازمان آتش نشانی رها شد و هیچگونه حمایتی از هیچ سازمانی دریافت  نمی کند و تنها نهاد حمایت کننده شهرداری بجنورد است.

گریوانی بابیان اینکه در حال حاضر ۵ مرکز فعال آتش نشانی در بجنورد وجود دارد، افزود:در حال حاضر در تلاش هستیم تا ایستگاه ۶ آتش نشانی در شهرک فرهنگیان نیز فعال شود تا زمان طلایی خدمت رسانی در مواقع حادثه از دست نرود.

گریوانی با بیان اینکه ۴ سال است زمین در شهرک فرهنگیان از راه و شهرسازی خریداری شده، عنوان کرد:در حال حاضر منتظر تحویل زمین از سوی راه و شهرسازی هستیم تا ساخت ایستگاه آتش نشانی شهرک فرهنگیان آغاز شود.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات شهری بجنورد در پایان از مردم خواست تا آتش روشن نکنند و یا اگر آتش روشن میکنند از خاموش شدن آن اطمینان حاصل کنند، شیشه‌هایی که حالت ذره بینی پیدا میکنند را در طبیعت رها نکنند که منجر به آتش سوزی و خسارات جبران ناپذیر  نشود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋