🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ایثارگران فاقد مسکن، صاحب خانه می شوند.

ساخت واحد‌های مسکونی برای جامعه ایثارگری استان خبر خوشی بود که استاندار در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران به خانه اولی‌ها داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از بیرجند ،  استاندار خراسان جنوبی دیشب در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران گفت: ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران در کشور مصوب شده است که در خراسان جنوبی هم، متقاضیان واجد شرایط در طرح قرار می‌گیرند.

معتمدیان افزود: به احتمال زیاد در روز‌های آینده میزبان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهیم بود تا تفاهم نامه ساخت مسکن ایثارگری را امضا و در یک بازه زمانی یک ساله به متقاضیان واگذار کنیم.

کمک به راه اندازی فرستنده‌های نسل سوم و کم قدرت دیجیتال

استاندار همچنین به برنامه استانداری برای کمک به راه اندازی فرستنده‌های کم قدرت اشاره کرد و افزود:با پیگیری‌های صدا و سیمای خراسان جنوبی، در حال بررسی این موضوع هستیم که در روستا‌های کم جمعیت، این فرستنده‌ها را راه اندازی کنیم که این اقدام مهم زیرساختی در قالب تفاهم نامه اجرایی می‌شود.

معتمدیان همچنین توسعه فرستنده‌های نسل سوم دیجیتال را از برنامه‌های مشترک استانداری و صدا و سیمای استانی دانست و گفت: هم اکنون تنها مرکز استان دارای این فرستنده با قابیلت پخش HD است که کمک می‌کنیم فرستنده نسل سوم در سایر مراکز شهرستان‌ها هم راه اندازی شوند.

ساخت ۴ سد تغذیه مصنوعی در شهرستان‌های مرزی

مهار آب‌های مرزی و ذخیره آن پشت سد‌ها از دیگر برنامه استانداری برای مدیریت روان آب‌ها در خراسان جنوبی است که به گفته استاندار، قرار است در هر ۴ شهرستان مرزی یک سد تغذیه مصنوعی که همان مدل بزرگتر سازه‌های آبخیز داری است، ایجاد شود تا حداقل ۱۰ میلیون متر مکعب آب به ظرفیت ذخیره سازی سد ‌های استان اضافه می‌کند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋