🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مجموعه نمونه گردشگری نئور تحویل میراث فرهنگی اردبیل شد

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: مجموعه نمونه گردشگری نئور بر اساس تفاهم نامه‌ای تحویل اداره کل میراث فرهنگی اردبیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  اخبار  از اردبیل ، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ظهر امروز در بازدید از تالاب نئور گفت: با امضای تفاهم‌نامه مدیریت جامع تالاب نئور بین دستگاه‌های مربوطه و اداره کل حفاظت محیط زیست مجموعه نمونه گردشگری نئور تحویل اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل شد.

او افزود: با توجه به اینکه تالاب نئور، منطقه نمونه گردشگری مصوبه هیئت وزیران را داشت بعد از عقد تفاهم‌نامه این مجموعه نمونه گردشگری در اختیار اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قرار گرفت تا نسبت به رونق گردشگری در این منطقه اقدام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از تامین زیرساخت‌های گردشگری در منطقه خبر داد و گفت: در اولین فرصت کار‌های اولیه در این زمینه انجام خواهد شد تا امسال شاهد اجرای زیرساخت این منطقه باشیم.

فلاحی بیان کرد: براساس هدفگذاری‌های انجام شده بخشی از مسیر و جاده دسترسی تالاب نئور از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور بازسازی و مرمت می‌شود.

او عنوان کرد: از جمله اقداماتی که باید در این منطقه نمونه گردشگری انجام شود احداث و ایجاد مجتمع سرویس بهداشتی است که در این رابطه در یک ماه آینده اقدام می‌شود و در کنار این مجموعه نمازخانه آقایا و بانوان نیز ایجاد خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: اولین اولویت این اداره کل در نئور بعد از ایجاد زیرساخت‌های گردشگری تهیه طرح جامع گردشگری است که در این زمینه توسط معاونت سرمایه‌گذاری فراخوان اعلام و از طریق آگهی برای منطقه بهره‌بردار و سرمایه‌گذار شناسایی و جذب خواهد شد.

فلاحی گفت: با جذب سرمایه‌گذار مجموعه‌های اقامتی، تفریحی و توریستی در چهارچوبی که اداره‌کل حفاظت محیط زیست تعیین کرده است، ایجاد می‌شود تا اقدامات متناسبی برای رفاه حال اهالی و گردشگران در استفاده از مجموعه انجام شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋