🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انجام بیش از ۷ هزار ماموریت اورژانسی

رئیس اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در سه ماه ابتدای امسال ۷ هزار و ۱۸ ماموریت اورژانسی در سطح خراسان شمالی انجام شده است.

انجام بیش از ۷ هزار ماموریت اورژانسی

به گزارش  خبرنگار گروه استان های اخبار از بجنورد ، تقی دولت آبادی رئیس اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: در سه ماه ابتدای امسال ۷ هزار و ۱۸ ماموریت اورژانسی در سطح خراسان شمالی انجام شده که هزار و ۲۲۱ ماموریت آن حوادث تصادفی و پنج هزار و ۷۹۷ ماموریت نیز حوادث غیر تصادفی بود.

دولت آبادی با اشاره به ماموریت‌های غیرتصادفی، گفت: این ماموریت‌ها شامل بیماری‌های مختلف مانند بیماری‌های قلبی، تنفسی، مسمومیت‌ها، زنان و زایمان و... و حوادث مانند سقوط، غرق شدگی، نزاع و... می‌شوند که در سه ماه ابتدای سال ۳ هزار و ۵۷۰ ماموریت شهری و ۲ هزار و ۲۲۷ ماموریت جاده‌ای انجام شد که ۳ هزار و ۳۳ اعزام به بیمارستان داشتیم، ۲۲۹ نفر در محل درمان شدند و ۱۴۹ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

رئیس اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درخصوص ماموریت‌های تصادفی نیز بیان کرد: این ماموریت‌ها شامل حوادث ترافیکی در سطح استان می‌شود و در  سه ماه ابتدای سال ۷۱۳ ماموریت شهری و ۵۰۸ ماموریت جاده‌ای بوده که جمعا هزار و ۳۱۶ اعزام به بیمارستان داشتیم، ۳ نفر در محل درمان شدند و ۱۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

او  در خصوص  میانگین کل زمان رسیدن بر بالین بیمار گفت: حدود ۸ دقیقه زمان صرف می‌شود تا نیرو‌های اورژانس در ماموریت‌های شهری بر بالین بیمار برسند که این زمان در ماموریت‌های جاده‌ای حدود ۱۹ دقیقه است.

دولت آبادی ادامه داد: هزار و ۸۴۸ ماموریت شهری با میانگین کمتر از ۸ دقیقه و هزار و ۱۶ ماموریت جاده‌ای با میانگین کمتر از ۱۴ دقیقه به محل حادثه رسیده است.

رئیس اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال ۱۳ هزار و ۳۰۸ تماس با مراکز اورژانس گرفته شده است، افزود: از این تعداد ۶ هزار و ۹۶۹ تماس منجر به اعزام آمبولانس شد و ۳ هزار و ۳۷۳ تماس مشاوره‌ای و ۲ هزار و ۹۶۶ تماس نیز مزاحم تلفنی بود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋