🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قصرشیرین قطب توریست درمانی غرب کشور

شهرستان قصرشیرین این پتانسیل را دارد که به قطب توریست درمانی غرب کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمانشاه ؛ شهریار حیدری نماینده مردم شریف قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت : از زحمات و تلاش‌های بی دریغ تیم بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مدیریت بیماری کرونا تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او گفت : با توجه به حضور مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در کمیسیون‌های امنیت ملی، کشاورزی، برنامه و بودجه و صنعت، معدن و تجارت این امکان فراهم است که اقدامات خوبی در این زمینه‌ها صورت گیرد.

حیدری افزود : با توجه به قطب بودن دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از آنجایی که پتانسیل موجود در استان کرمانشاه بسیار قابل قبول است، بایستی اقداماتی در زمینه تثبیت این امر صورت گیرد.

او افزود : شهرستان قصرشیرین این پتانسیل را دارد که به قطب توریست درمانی غرب کشور تبدیل شود که این امر نیازمند پیگیری و هماهنگی‌های مجمع نمایندگان استان است تا کمک‌های لازم را جهت جذب سرمایه گذار در این خصوص انجام دهند

جهاد مخلصانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در شیوع کرونا قابل توصیف نیست

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت : جهاد مخلصانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بویژه کادر بهداشتی درمانی دانشگاه در شیوع کرونا قابل توصیف نیست و در این مدت همتی بی سابقه برای مقابله با کرونا و کنترل این بیماری داشتند.

او گفت : مجمع نمایندگان استان در کنار هم هستند و دغدغه ما در این مجمع پیگیری مسائل مختلف استان کرمانشاه و پیشرفت همه جانبه در استان است.

رشیدی افزود : در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از نظر کمی و کیفی فعالیت‌های مطلوبی انجام شده و وضعیت و امکانات درمانی در استان کرمانشاه به گونه‌ای است که قابلیت قطب درمانی غرب کشور را دارد. این ظرفیت در کرمانشاه وجود دارد و مجمع نمایندگان استان مطالبات دانشگاه را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

او افزود : بحث پیشگیری در استان باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و اقدامات انجام شده و فراهم ساختن امکانات لازم در این زمینه نیازمند بازنگری و توجه بیشتر مسئولان است.

رشیدی ادامه داد : باید با فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم و جهت اتصال دانشگاه به چرخه صنعت، زمینه رشد و شکوفایی بیش از پیش دراستان ایجاد گردد و سرمایه‌ها و پتانسیل‌های علمی استان به کشور معرفی شود .

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بحران‌ها سربلند بیرون آمده است

آرش لهونی نماینده مردم شریف اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت : مجموعه بهداشت و درمان در ایام عادی سال زحمات فراوانی را متحمل می‌شود، اما در این سه سال اخیر بدلیل حوادث و اتفاقاتی که افتاد فشار سنگینی بر این مجموعه وارد شد که با تلاش و زحمات فراوان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خوشبختانه سربلند از این بحران‌ها بیرون آمده است.

او گفت : از زحمات کلیه عزیزان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای فعالیت‌هایشان در ایام اخیر بسیار تشکر و تقدیر می‌کنم.

لهونی افزود : مجمع نمایندگان استان برای ارتقاء شاخص‌های بهداشت و درمان در استان تلاش کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

او افزود : بایستی تلاش کنیم در توزیع کلیه امکانات بهداشتی، درمانی و نیروی انسانی عدالت را رعایت کنیم .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋