🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نقش اثر گذار نیروهای مسلح در پیشگیری از آسیب های اجتماعی

فرمانده مرکز آموزش مرزبانی شهید رجایی گفت: نیروهای مسلح جهت سلامت و پیشگیری از تخلفات نقش موثری دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  اخبار  از کرمانشاه ؛  بهرام چقازردی فرمانده مرکز آموزش مرزبانی شهید رجایی امروز سه‌شنبه «دهم تیرماه» به همراه چند تن از معاونین ستادی این حوزه با رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کرمانشاه دیدار و گفتگو داشتند.

بهرام چقازردی «فرمانده مرکز آموزش مرزبانی شهید رجایی» در دیدار با رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کرمانشاه که با حضور هیأت همراه انجام شد ضمن تبریک هفته قوه قضائیه گفت: برای آگاه سازی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی، نیرو‌های انتظامی فعالیت شبانه روزی دارند.

به گفته این مسئول سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در جهت پیشگیری از تخلفات و سلامت سازی جامعه نقش موثری داشته و دارد، در واقع این قوه بهترین ارتباط و تعیین کننده در بین نیرو‌های نظامی و انتظامی شناخته شده است.

غلام الواری «رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان» در ادامه جلسه با اشاره به جانفشانی‌های شهدای نیرو‌های مسلح در طول انقلاب خصوصاً در دفاع مقدس بیان داشت: شهدا با خدا معامله کردند و نزد خداوند از بهترین‌ها است.

 الواری در ادامه سخنانش با اشاره به شخصیت، والای شهید بهشتی گفت: ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم بر اساس نیازمندی‌های ناجا و مرزبانی با تمام توان در حال انجام ماموریت هستیم.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان تاکید کرد: ناجا و مرزبانی ثابت کردند بدون هیچ چشم داشتی به هم وطنان خدمت می‌کنند و در قلب مردم نفوذ دارند که به بخشی از این خدمات از جمله «مقابله با بیماری کرونا» می‌توان نام برد که در ماموریت‌های تعیین شده بسیار خوب نقش آفرین بودند.

 الواری ناجا را یک مجموعه‌ای از برجسته‌ترین نقش آفرین‌ها در کشور عنوان کرد و افزود: ما آمادگی داریم امروز در کنار این نهاد انقلابی باشیم و این افتخاری است که امروز در بین شما حضور داریم و این امر واضح است که اگر نیروی انتظامی و مرزبانی نباشد دچار سختی‌های فراوان درجهت امنیت عموم خصوصاً در مرز‌ها خواهیم بود.
ز

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋