🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پارک بزرگ مهر و ماه در ماهشهر افتتاح شد

فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: امروز در آیینی با حضور استاندار خوزستان، پارک بزرگ مهر و ماه این شهرستان افتتاح شد.

محسن بیرانوند فرماندار شهرستان ماهشهر در حاشیه آیین افتتاح پارک بزرگ مهر و ماه که امروز، یکشنبه ۸ دی ماه در فاز ۶ این شهرستان با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های اخبار از اهواز ، گفت: مسئولان، خادمان مردم هستند.

پارک بزرگ مهر و ماه در ماهشهر افتتاح شد

او افزود: پارک مهر و ماه را پیشکشی به مردم و شهروندان ماهشهر است که با تلاش و همت شهرداری این شهرستان و اعضای شورای شهر طی ۲ سال احداث کردند.

بیرانوند بیان داشت: این پارک تاکنون با شرایطی بسیار مطلوب و پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در اختیار شهروندان بخصوص اهالی و ساکنان فاز ۶ شهرستان ماهشهر قرار گرفت.

فرماندار شهرستان ماهشهر پارک مهر و ماه را پارکی منحصر به فرد در سطح استان خوزستان و کشور دانست و اظهار کرد: تعداد پارک‌ها با سطح خدمات بالا اندک هستند.

پارک بزرگ مهر و ماه در ماهشهر افتتاح شد

این مقام مسئول پروژه پارک مهر و ماه را پروژه‌ای خاص عنوان کرد و اذعان داشت: شرایط و امکانات مطلوب این پارک بطوری است که همه شهروندان اعم از جوانان، کودکان، بزرگسالان، بانوان و... می‌توانند از آن استفاده نمایند.

لزوم خدمات دهی به شهروندان ماهشهری به اندازه ظرفیت شهرستان

او ادامه داد: باتوجه به اینکه شهرستان ماهشهر ظرفیت‌های بسیاری دارد و نقش مهمی در اقتصاد کشور دارا است، لذا باید خدمات دهی به شهروندان در تمامی زمینه به اندازه بزرگی مردمان این شهرستان و ظرفیت آن باشد و ارتقا سطح خدمات دهی با تلاش مسئولان امکانپذیر است.

پارک بزرگ مهر و ماه در ماهشهر افتتاح شد

محسن بیرانوند با تشکر از غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان بخاطر دستور ویژه به شورای تامین و تشکیل یک کمیته برای تدوین طرح توسعه متوازن و بالا بردن تاب آوری اجتماعی در ماهشهر گفت: این طرح در مدت زمانی حدودا یکماهه تهیه خواهد شد و دستگاه‌های مختلف در حوزه اجرا، سال آینده شاهد وضعیتی بهتر و متفاوت تری در حوزه خدمات در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر خواهیم بود.

پارک بزرگ مهر و ماه در ماهشهر افتتاح شد

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋