🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

۲ پروژه مهم میراث فرهنگی در مشگین شهر به بهره برداری می رسد

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان مشگین شهر از تکمیل و افتتاح ۲ پروژه مهم میراث فرهنگی تا پایان امسال در مشگین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  اخبار  از اردبیل ، ایمانعلی ایمانی، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان مشگین شهر در بازدید و جلسه بررسی روند پیشرفت فیزیکی پایگاه ملی محوطه باستانی شهریئری و ساختمان موزه بقعه شیخ حیدر توسط کارشناس برنامه و بودجه استانداری اردبیل گفت: دو پروژه مهم شهرستان شامل پایگاه ملی محوطه باستانی شهریئری و ساختمان موزه بقعه شیخ حیدر مشگین شهر تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

او بیان کرد: در راستای افتتاح فاز اول پایگاه ملی محوطه باستانی شهریئری به‌ویژه در سنگفرش مسیر دسترسی، سرویس بهداشتی و نماز خانه، سازه فلزی محل سنگ افراشته‌ها و خرید لایت پنل‌ها مبلغ پنج میلیارد تومان هزینه شده که امسال با تکمیل پروژه شاهد افتتاح فاز نخست مجموعه خواهیم بود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشگین‌شهر از پروژه‌های مهم حوزه میراث فرهنگی به تکمیل موزه شهرستان اشاره کرد و گفت: عملیات احداث ساختمان این موزه از سال ۹۷ شروع شده و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد دارد و در سال ۹۹ جزو برنامه‌های افتتاح میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان است.

ایمانی عنوان کرد: مشگین‌شهر تا به حال محل مناسبی برای معرفی آثار تاریخی، باستانی، صنایع دستی و فرهنگی با توجه به کثرت آثار و تنوع فرهنگی نداشته که با بهره‌برداری موزه در سالجاری، این مکان نقش مهمی در معرفی شهرستان و رضایت گردشگران خواهد داشت.

او وجود آثار متعدد تاریخی و باستانی در شهرستان را نیازمند تبلیغ و معرفی هر چه بیشتر دانست و افزود: با معرفی این جاذبه‌ها می‌توانیم زمینه حضور هر چه بیشتر گردشگران را در این شهرستان فراهم آورده و در راستای جهش تولید گام برداریم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋