🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نقش آمریکا در حمله به مقر الحشد الشعبی افشا شد

نقش آمریکا در حمله به مقر‌های الحشد الشعبی افشا شد
به گزارش گروه بین‌الملل اخبار ، سفیر آمریکا در کویت با اذعان به نقش آمریکا در حمله به پایگاه نیرو‌های بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) اعلام کرد مشارکت نیرو‌های ائتلاف آمریکایی در این اقدام به درخواست دولت عراق صورت گرفته است.

سفیر آمریکا در کویت مدعی شد مشارکت نیرو‌های ائتلاف در حمله به نیرو‌های الحشد الشعبی با دعوت دولت عراق انجام شد.

الینا رومانوسکی مدعی شد مداخله نیرو‌های ائتلاف آمریکایی در حمله به پایگاه نیرو‌های الحشد الشعبی به دعوت رسمی دولت عراق و بر مبنای قوانین بین المللی صورت گرفت و واشنگتن از دولت عراق و نیروهای مسلح و سازمان مبارزه با تروریسم عراق حمایت می‌کند.

قیس الخزعلی ، دبیرکل عصائب اهل حق عراق روز شنبه با صدور بیانیه‌ای اقدام نیرو‌های امنیتی که زیر نظر نخست‌وزیر این کشور انجام شد و به دستگیری شماری از عناصر الحشد الشعبی انجامید، نکوهش کرد و آن را آشوبی سراسری خواند. دبیرکل عصائب اهل الحق عراق عملیات برخورد نیرو‌های امنیتی با نیرو‌های الحشد الشعبی را عملیاتی عراقی ندانست و آن را دیکته شده از سوی ایادی آمریکایی توصیف کرد.

شیخ اکرم الکعبی ، دبیر کل جنبش النجباء عراق گفت نیرو‌های بسیج مردمی و نیرو‌های مقاومت عراق و تمامی نیرو‌های امنیتی در جانفشانی و مبارزه با هم شریک هستند.

صدرالدین قپانچی، امام جمعه شهر مقدس نجف نیز بازداشت تعدادی از اعضای بسیج مردمی به دست نیرو‌های مبارزه با تروریسم عراق در شامگاه پنجشنبه را اقدامی خطرناک و غیرقابل قبول خواند.

فرماندهی عملیات مشترک نیرو‌های عراقی در بیانیه‌ای درباره حمله به پایگاه‌های گردان‌های حزب‌الله اعلام کرد این اقدام بنا به دستور قوه قضائیه صورت گرفته است.

نیرو‌های آمریکایی و نیرو‌های مبارزه با تروریسم عراق پنجشنبه هفته گذشته به یکی از تیپ‌های الحشد الشعبی حمله و تعدادی از نیرو‌های آن را دستگیر کردند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋