🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آتشی که مهار آن جان دوباره می گیرد

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت : حریق در منطقه حفاظت شده بوزین و مره‌خیل که از ظهر روز پنجشنبه آغاز شد هنوز ادامه دارد .

به گزارش گروه استان های  اخبار  از کرمانشاه ؛ آزاد شیخ ویسی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت : آتش‌سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مره‌خیل که از ظهر روز پنجشنبه پنجم تیر آغاز شده، با گذشت نزدیک به ۴۸ ساعت، همچنان ادامه دارد و بعد از مهار چند باره، آتش دوباره شعله‌ور است.

او گفت : اگرچه چند بار شعله‌های آتش فروکش کرد، اما شاهد شعله‌ور شدن مجدد آن بودیم.

 فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه،افزود: هم اکنون نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست و مردم بومی منطقه برای مهار آتش پای کار هستند و تلاش‌ها با وجود صعب‌العبور بودن منطقه همچنان ادامه دارد.

شیخ ویسی ادامه داد: برای استفاده از بالگرد هم درخواست دادیم، اما گفته شده به دلیل شیب زیاد منطقه امکان استفاده از بالگرد وجود ندارد.

او با بیان اینکه هنوز مشخص نیست عامل آتش‌سوزی چه چیزی بوده، افزود: وسعت دقیقی که در آتش سوخته نیز هنوز برآورد نشده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه ادامه داد: با پای کار بودن نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست و مردم منطقه امیدواریم هرچه زودتر آتش فروکش کند.

شیخ ویسی با اشاره به وسعت حدود ۲۷ هزار هکتاری منطقه حفاظت شده بوزین و مره‌خیل، گفت: این منطقه دارای پوشش گیاهی و جانوری غنی و زیستگاه برخی گونه‌ها از جمله گوزن شوکا، پلنگ و... است.

او ادامه داد: از ابتدای امسال سه مورد آتش سوزی در مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان داشتیم که یک مورد بزرگ دیگر آن با وسعت ۳۵۰ هکتار مربوط به همین منطقه بوزین و مره‌خیل بود و سایر موارد در زمان کوتاهی مهار شد .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋