🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فرایند انتخاب تولیدکنندگان نمونه استانی و ملی در اردبیل آغاز شد

مدیرکل استاندارد استان اردبیل از آغاز فرایند انتخاب واحد تولیدی نمونه استانی و ملی سال ۹۹ در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  اخبار  از اردبیل ، هاشم علائی، مدیرکل استاندارد استان اردبیل با اشاره به معرفی و تقدیر از تولیدکنندگان نمونه ملی و استانی در آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد گفت: فرایند انتخاب واحد نمونه سال ۹۹ از طریق سامانه نظارت بر اجرای استاندارد (سینا) آغاز شده و آماده بهره برداری توسط واحد‌های تولیدی علاقمند به شرکت در این فرایند می‌باشد.

او تصریح کرد: این فرایند در سامانه سینا در سه مرحله خود اظهاری واحد تولیدی، بررسی و صحه گذاری یا تغییر امتیاز توسط استان و بررسی و صحه گذاری یا تغییر امتیاز توسط ستاد انجام می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل افزود: دارا بودن گواهینامه‌های رسمی سیستم مدیریت معتبر در سطح ملی و بین‌المللی، میزان فعالیت‌های آموزشی واحد تولیدی، حضور مستمر مدیر کنترل کیفیت در واحد تولیدی، ارتقاء سطح فناوری، تکنولوژی و چگونگی روش ساخت و تولید و دارا بودن مدارک و شواهدی مبنی بر انجام کار تحقیقاتی مرتبط با ارتقاء کیفیت رشته صنعتی مورد نظر در طول دوره ارزیابی از دیگر معیار‌هایی است که در امتیازدهی واحد‌های تولیدی لحاظ می‌شود.

علایی درباره مزایای انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه گفت: اگر واحدی در سطح ملی نمونه انتخاب شود مادامی که نمونه بازار نامنطبق برای آن‌ها گزارش نشود از نمونه برداری از محل تولید برای آن فرآورده معاف می‌شود.

او افزود: اگر در سطح استان نمونه انتخاب شود مادامی که نمونه نامنطبق برای آن‌ها گزارش نشود (اعم از بازار یا خط تولید) در هر سال تنها یکبار برای فرآورده مربوطه از محل تولید نمونه برداری انجام می‌گیرد.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: پس از بررسی مستندات ارائه شده، بر اساس امتیاز کسب شده، واحد‌های برتر جهت انتخاب به عنوان نمونه کشوری به سازمان ملی استاندارد ایران معرفی می‌شوند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋