🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تاکید دادستان زرند بر اجرایی کردن مصوبات شورای پیشگیری

دادستان زرند ضمن انتقاد صریح در شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان، بر لزوم عملیاتی کردن مصوبات این شورا از سوی مدیران عضو تاکید ویژه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب زرند امروز در شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قضایی و در راس آن‌ها آیت الله شهید دکتر بهشتی و هفته قوه قضاییه، گفت: کار در دستگاه قضا با توجه به حساسیت‌های موجود بسیار خطیر و دارا بودن ویژگی‌ها و آیتم‌های عدالتی و از همه مهمتر صعه صدر در بین قضات و کارکنان قضایی، بسیار مهم است.


او با بیان اینکه برنامه تحولی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه در سطح دستگاه قضایی شهرستان با جدیت پیگیری و اجرا می‌شود، اطاله دادرسی را از آفات کاری مهم در دستگاه قضا برشمرد و افزود: باید با کار کارشناسی، بازنگری و بازبینی در ایرادات و مشکلات موجود در بدنه دستگاه‌های متولی، رفع شود.

حجت الاسلام بلوچ زاده پیشگیری از وقوع جرم را از مهمترین وظایف دستگاه قضایی به ویژه دادسرا دانست و تصریح کرد: کار پیشگیری از وقوع جرم فرا قضایی است و باید تمامی نهاد‌ها با تعامل و برنامه ریزی منسجم در کنار مقابله با جرم، به بحث پیشگیری نیز بپردازند.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بیان داشت: اعتقاد به اصل پیشگیری در هر زمینه به ویژه جرم، باید در بین مدیران و روحیه آن‌ها تقویت شود.

دادستان زرند ضمن انتقاد صریح در این شورا، بر لزوم عملیاتی کردن مصوبات این شورا از سوی مدیران عضو تاکید ویژه کرد و گفت: صرف امضا مصوبات از سوی مدیران در پایان جلسات کارساز نخواهد بود، لذا اجرای دقیق مصوبات پس از جلسات باید در دستور کار ویژه مدیران عضو قرار گیرد و در جلسات آتی گزارشات عملکرد خود را ارائه دهند.

 

علی صادق زاده فرماندار زرند نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهدای هفتم تیر با اشاره به بیان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مورد آیت االله شهید دکتر بهشتی مبنی بر اینکه "بهشتی یک ملت بود برای ملت"، گفت: امروز بعد از گذشت چند دهه از شهادت این شخصیت بزرگ و دانشمند، شاهد حاکم بودن تفکرات و تدابیر ناب، انقلابی و اسلامی وی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هستیم که اجرا می‌شوند.


او این هفته را به مسئولان قضایی شهرستان، قضات، رئیس دادگستری، دادستان و حاضران در این جلسه تبریک گفت و افزود: امروز عملکرد و برخورد قاطعانه دستگاه قضا با ریشه‌های فساد، مقتدرانه بوده است و شاهدمبارزه جدی دستگاه قضایی با مفاسد خصوصاً مفاسد اقتصادی و اجتماعی در سطح جامعه هستیم، که بعنوان یک پناهگاه برای مظلومان و دادخواهان، باعث جلب رضایت مردم به نظام جمهوری اسلامی شده است.

صادق زاده عدالت محوری را از مهمترین ارکان و اساس برای پرسنل قضایی معرفی و به ارج نهادن به این شاخصه مهم از سوی کارکنان قضایی تاکید کرد.

فرماندار زرند با بیان اینکه درسال جاری باید اهتمام ویژه‌ای برای اجرایی کردن مصوبات شورا‌های فرهنگ عمومی، پیشگیری از وقوع جرم، حفظ حقوق بیت المال و شورای تامین شهرستان در بین مدیران اجرایی بوجود آید، تاکید کرد: هرگونه تعلل و اجرای نکردن مصوبات شورای پیشگیری از سوی مدیران پذیرفتنی و قابل گذشت نیست و باید جوابگو باشند.

رییس شورای اداری شهرستان گفت: حضور شخص مدیران در این جلسات ضروری است و باید به نحوی انجام شود که در حوزه‌های مختلف شاهد اثرگذاری آن باشیم.

در پایان این جلسه در خصوص تشکیل کارگروه ویژه‌ای به ریاست ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان برای بررسی میدانی دلایل افزایش گرایش به مصرف مشروبات الکلی و تولید آن، تصمیم گیری و مقرر شد در جلسه آتی با عنایت به ارائه گزارش کارگروه مذکور طرح‌های پیشگیری و ضربتی علیه این پدیده شوم هنجارشکن و منافی عفت عمومی جامعه به صورت فوق العاده مصوب و اجرایی شود.

ب

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋