🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برگزیدگان مهرواره سرود آفرینش کانون بوشهر معرفی شدند

نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون بوشهر با شعار «آینده ساختنی است»، برترین‌های خود را شناخت.

به گزارش گروه استان های  اخبار   از بوشهر ، نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با معرفی برگزیدگان در گناوه به کار خود پایان داد.

بر اساس رای هیات داوران، گروه سرود مرکز فرهنگی هنری دیلم با عنوان نچ نچک (دعای باران) به عنوان گروه برتر و همچنین راه یافته به مرحله کشوری معرفی شد.

در بخش رهبری گروه سرود عبد الله رضایی رهبر گروه سرود مرکز فرهنگی هنری وحدتیه با سرود «آینه روی خمینی» به عنوان نفر برگزیده این بخش شناخته شد.

محسن کاظمی، میلادخواجه گیری و ایمان بابایی از مرکز فرهنگی هنری دیلم به عنوان نفرات برگزیده بخش آهنگ معرفی شدند.

هیات داوران این جشنواره همچنین برگزیده بخش همخوان دختر را مرکز فرهنگی هنری شبانکاره معرفی کرد و در بخش شعر نیزمحمد بحرینی فرد از گروه سرود مرکز فرهنگی هنری شبانکاره به عنوان نفر برتر این بخش معرفی شد.

برگزیده بخش خلاقیت سوسن حیاتی از مرکز فرهنگی هنری دیلم و برگزیده بخش بروشور نیز فاطیما لشکری از مرکز فرهنگی هنری گناوه شناخته شدند.
 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در مراسم پایانی نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون بوشهر گفت: کودکان و نوجوانان با فعالیت در گروه‌های سرود به اهداف زیادی دست می‌یابند که مهمترین آن تمرین زندگی اجتماعی است.

سمیه رسولی بیان کرد: در کنار این استعدادها، مربیانی نقش هدایت و راهنمای گرو‌ه‌ها را برعهده داشته‌اند که سعی شده با اطلاعات علمی و فنی موسیقی گروه‌ها را پیش ببرند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋