🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رونمایی از سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی

سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی به منظور بهبود مدیریت اطلاعات و فرآیند‌های فعالیت‌های پژوهشی به صورت مجازی رونمایی شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی اخبار سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی به منظور بهبود مدیریت اطلاعات و فرآیند‌های فعالیت‌های پژوهشی به صورت مجازی و با حضور هیئت رئیسه و همکاران این موسسه رونمایی شد.

در آئین رونمایی از این سامانه، نسرین نورشاهی، رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی اظهار کرد: هدف از ایجاد این سامانه استفاده از تکنولوژی روز در امور پژوهشی مؤسسه و ایجاد زیرساخت پژوهشی بومی برای مدیریت فعالیت‌های علمی و تخصصی مؤسسه است.

او ادامه داد: فواید ایجاد این سامانه، تسریع در فعالیت‌ها، مستندسازی، گزارش‌گیری و بهبود فرایند فعالیت‌های مؤسسه است. راه‌اندازی این سامانه حاصل خلاقیت و نوآوری همکاران مؤسسه در بخش‌های مختلف است.

یکپارچگی اطلاعات پژوهشی با سامانه مدیریت اطلاعات

در ادامه رضا منیعی، معاون پژوهشی مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی اظهار کرد: این سامانه به‌صورت اختصاصی برای مؤسسه طراحی شده است و فرآیندها و مدل‌ها در آن بومی مؤسسه است.

او گفت: با راه اندازی این سامانه شاهد یکپارچگی اطلاعات پژوهشی خواهیم بود و امکان گزارش گیر‌ی‌های مختلف و ارائه به ذی‌نفعان در کمترین زمان انجام خواهد پذیرفت.

او مبتنی بر وب بودن سامانه، امکان جستجو در اطلاعات پژوهشی، رزومه سازی برای پژوهشگران، گزارش گیری پویا و اطلاع رسانی به روش‌های مختلف مانند پیام کوتاه و ایمیل برای هر اقدام به ذی‌نفعان را از ویژگی‌های این سامانه بیان کرد.

گفتنی است راه‌اندازی این سامانه دارای ۵ گام است که تهیه طرح پیشنهادی جهت راه‌اندازی سامانه گام اول، انتخاب شرکت جهت طراحی و پیاده‌سازی گام دوم، طراحی سند بومی‌سازی فعالیت‌های علمی و تخصصی موسسه گام سوم و تست تمامی زیرسیستم‌های نرم‌افزاری و محتوایی و استقرار سامانه گام‌های چهارم و پنجم بودند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋