🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

۵۵ مورد از خدمات میراث فرهنگی اردبیل الکترونیکی شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: ۵۵ مورد از خدمات میراث فرهنگی استان اردبیل به صورت الکترونیکی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  اخبار  از اردبیل ، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از مهمترین برنامه‌های سال ۹۹ را توسعه خدمات رسانی الکترونیکی برشمرد و گفت: در همین راستا بیش از ۵۵ مورد از خدمات این اداره کل به صورت الکترونیکی به مردم و مراجعان ارائه می‌شود.

او اظهار کرد: در راستای کاهش هزینه‌ها امسال برنامه‌ریزی شد تا جلسات با روسای ادارات شهرستانی به صورت الکترونیکی و از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شود که این مهم محقق شده و جلسات با روسا در بستر اینترنت برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: در کنار کاهش هزینه‌ها، برگزاری جلسات و انجام فعالیت‌هایی که نیاز به مراجعه حضوری ندارد به صورت الکترونیکی، با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در جامعه می‌تواند زمینه‌ساز پیشگیری از شیوع این ویروس شود.

فلاحی از انجام نظارت و ارزیابی تاسیسات گردشگری به صورت اینترنتی خبر داد و گفت: امسال این مهم نیز محقق شده تا شاهد تسریع در امور ارزیابی و نظارت بر این تاسیسات و رفع مشکلات در این حوزه در اسرع وقت باشیم.

او از مهمترین برنامه‌های سال ۹۹ را توسعه خدمات‌رسانی الکترونیکی برشمرد و بیان کرد: در همین راستا بیش از ۵۵ مورد از خدمات این اداره کل به صورت الکترونیکی به مردم و مراجعان ارائه می‌شود که این گامی مهم برای تحقق دولت الکترونیک به شمار می‌رود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل عنوان کرد: الکترونیکی کردن خدمات اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنان جزو برنامه‌ها بوده و در این زمینه اقدامات و فعالیت‌های لازم انجام خواهد شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋