🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استفاده از ظرفیت های فرهنگی راهکار مقابله با قاچاق کالا

رستمی استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی یکی از راهکار‌های موثر در مقابله با قاچاق کالا بیان کرد.

عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از سنندج  ، عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان صبح امروز در کارگروه فرهنگی و اجتماعی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا در استان که با حضور سایر اعضای این کارگروه از جمله مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان برگزار شد، بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی یکی از مهمترین راهکار‌های مقابله با قاچاق کالا است، از سوی دیگر تکیه به منابع و توانمندی‌ها و نیرو‌های داخلی، بدون شک منجر به کاهش قاچاق کالا در کشور خواهد شد.

رستمی افزود: با وجود محدودیت‌ها، تحریم‌ها و بی‌عدالتی‌هایی که علیه ایران انجام می‌گیرد اگر توانمندی داخلی مردم ایران نبود این هجمه‌ها علیه ایران، کشور را از پا درمی‌آورد.

او بیان کرد: از مشکلات اصلی استان بحث اشتغال است و زمانی می‌توانیم نگاهی توسعه‌گرا در استان را شاهد باشیم که به توسعه اشتغال ورود کنیم و بی‌شک قاچاق کالا بیانگر نبود اشتغال است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اضافه کرد: متاسفانه برند‌های فیک به اسم برند‌های مشهور به مردم فروخته می‌شود و سودجویان سود کلانی را می‌برند، اما اگر رونق و جهش تولید در استان مورد توجه قرار گیرد می‌تواند تحول اساسی در استان ایجاد کند.

رستمی عنوان کرد: اگر کارآفرینی را در جامعه توسعه دهیم مشکلی در توسعه اشتغال نخواهیم داشت و نیاز‌های داخلی نیز برآورده می‌شود.

او افزود: انجمن‌ها و کانون‌های ارشاد اسلامی، رسانه‌ها و فضای مجازی در جاری و ساری کردن فرهنگ حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا با آمادگی در خدمت فرهنگسازی هستند تا ایجاد فرهنگ مصرف درست را در جامعه رواج دهند.

رستمی خاطرنشان کرد: گرچه کار فرهنگی دیربازده است، اما تاثیرات عمیق و مدت‌داری دارد و باید با کارفرهنگی توسعه مدارانه شاهد تحقق اهداف باشیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋