🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

۴۰ تن انواع موادمخدر در سیستان و بلوچستان امحاء شد

به مناسبت روز جهانی مبارزه با موادمخدر ۴۰ تن انواع موادخانمان سوز مخدر در سیستان و بلوچستان طی مراسمی با حضور شماری از مدیران و مسوولان استان امحاء شد.

۴۰ تن انواع موادمخدر در سیستان و بلوچستان امحاء شد

به گزارش  گروه استان های اخبار  از زاهدان ، علی زندی  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان اظهار داشت:  ۴۰ تن مواد مخدر شامل ۲۲ تن حشیش، ۹۸ کیلو تریاک، ۲۵ کیلو هروئین و بقیه از انواع موادمخدر است.

علی زندی گفت: تلاش بی وقفه نیرو‌های انتظامی، مرزبانی، امنیتی، سپاه و بسیج و همکاری خوب مردم مرزنشین استان منجر به افزایش قابل توجه کشفیات موادمخدر شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان افزود: مبارزه با موادمخدر و برخی معضلات و آسیب‌های اجتماعی به عنوان یک دغدغه اصلی در جامعه مطرح است بطوریکه رهبر معظم انقلاب شخصا در حوزه آسیب‌های اجتماعی ورود و پنج آسیب اولویت‌دار را اعلام کردند که یکی از مهمترین کلید واژه‌های این نوع آسیب‌ها، موضوع مبارزه با موادمخدر است.

او بیان کرد: سیستان و بلوچستان به سبب داشتن بیش از یکهزار و ۱۰۰ کیلومتر مرز خاکی با کشور‌های افغانستان و پاکستان و بیش از ۳۱۰ کیلومتر مرز آبی در دریای عمان همواره مورد طمع سودجویان و سوداگران مرگ برای حمل و نقل، نگهداری و بعضا ترانزیت موادمخدر است که خوشبختانه با حضور مقتدرانه نیرو‌های مرزبانی، انتظامی و امنیتی هم اینک از امنیت مطلوبی برخوردار است.

زندی ادامه داد: مردم ما بخوبی می‌دانند امروز مافیای موادمخدر نسل پویای جامعه را هدف قرار داده که باید با هوشیاری تمام با آنان مقابله کرد.

او با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر از حوزه یک دستگاه و ارگان خارج است، گفت: باید در بحث اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر تمامی ارگان‌ها از جمله سپاه و بسیج، سمن ها، امامان جمعه و جماعات، علما و روحانیون، رسانه‌ها و تمامی کسانی که صاحب تریبون هستند پای کار باشند تا فرهنگ سازی در این زمینه انجام شود.

در این مراسم از خانواده محترم شهدا و جانبازان تجلیل بعمل آمد.

استان سیستان و بلوچستان به سبب همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان همواره در معرض قاچاق موادمخدر و سوء استفاده قاچاقچیان قرار دارد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋