🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

از ساخت و ساز های غیر مجاز در شهریار و رباط کریم تا مشکلات کشاورزان عنافچه پس از سیل ۹۸

به گزارش گروه شهروند خبرنگار اخبار ، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار اخبار با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۳ تیرماه از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار اخبار، در این بسته قابل مشاهده است.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ سوم تیرماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار اخبار، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است. 


ب

 


در شهرک مسکونی غزالی واقع در منطقه ۲۱ ناحیه ۳ سگ‌های ولگرد بسیار زیادی تجمع و سکونت گزیدند که بار‌ها اقدام به حمله به اهالی هم کرده‌اند و ایجاد رعب و وحشت می‌نمایند و هر لحظه ممکن است اتفاق ناگواری بیفتد... بار‌ها از ۱۳۷ شهرداری درخواست رسیدگی و رفع مشکل دادیم، ولی هیچ اقدام مؤثری انجام نمی‌دهند.


با عرض سلام لطفاً پیگیر استخدام معلمان حق‌التدریس باشید.


لطفاً صدای حواله داران رامک خودرو باشید چرا که ما حواله داران با اعتماد به مجوز اعطایی وزارت صمت جهت پیش‌فروش خودرو به این شرکت مذکور (رامک) در سال ۱۳۹۶، ۱۳۹۷ سرمایه خویش را با قرارداد به این کارخانه واگذار نمودیم، اما حال با گذشت قریب به ۳ سال و اندی هنوز خبری از خودرو‌های ثبت نامی نیست و سرمایه‌های ما روز بروز بی‌ارزش‌تر می‌شود. لطفاً صدای حق و عدالت باشید از طرف جمعی شش هزار نفر از مالباختگان رامک خودرو.

من از خوزستان دهستان عنافچه روستای عنافچه چم خزام ۲ هستم خاستم بگم ک در سیل فروردین‌ماه سال ۹۸ تمام زمین های کشاورزی ما زیر آب رفت دولت هم برای هر هکتار ۵ میلیون تومان بلاعوض تخصیص داد، ولی متأسفانه فقط ۲۵۰۰ ب ما دادن و مابقی رو گفتن در مرحله دوم تا امروز هم خبری نیست با اینکه رهبر دستور دادن در اسرع وقت مشکل کشاورزان شود خواهشا این موضوع رو برای ما پیگیری کنید.

سلام از شهرستان بم پیام می‌دم در رابطه با دانشجو‌های که مهمان هستند و باید در واحد مقصد انتخاب واحد انجام بدهند اونم با این شرایط کرونا که شهر به شهر شدن بسیار کار خطرناک و سختی هست و بعضی از دانشجو‌های که ترم آخر هستند باید مهمانی خود را لغو کنند به خاطر بعضی از واحد‌های درسی مبدأ مقصد باهم متفاوت است و واحد‌های مثل واحد قم آزاد نمی‌پذیرد واحد درسی دیگری در مقصد پاس بشه در صورتی که این واحد‌های درسی اختیاری و عمومی می‌باشند این دانشجو‌های مهمان با شرایط پیش آمده چه باید بکنند آیا راهی وجود ندارد که طریق اینترنتی انتخاب واحد انجام بشود یا برای دانشجو‌های ترم آخر اجازه پاس کردن معادل آن واحد درسی بدهد لطفاً پیگیری کنید خانواده‌های زیادی با این موضوع درگیر هستند سپاس فراوان

 

در مصوبات شورای آموزشی دانشگاه ما آمده اگر دانشجویی حین امتحان مجازی اینترنتش قطع بشه یا برق بره مقصر دانشجو هست و نمره صفر برای ایشان لحاظ میشه بنده نماینده‌ای از کلیه‌ی تشکلات دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه هستم. اگر در ایران برق بره یا اینترنت قطع بشه، آیا تقصیر دانشجوعه؟

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋