🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

راه حل مهار و کنترل ویروس کرونا چیست؟

معاون فرمانداری دالاهو گفت : اصلی‌ترین مقوله برای مهار و کنترل ویروس کرونا، همراهی مردم است.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از کرمانشاه ؛ حسن امامی معاون فرمانداری دالاهو در خصوص وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان دالاهو، گفت : اصلی‌ترین مقوله برای مهار و کنترل ویروس کرونا، همراهی مردم است.

او گفت : با استفاده از فرهنگ غنی که مردم شهرستان دالاهو و دالاهونشنینان دارند همواره در مباحث فرهنگی همراهی و همکاری‌های لازم را با مسؤولان داشته و برای مهار ویروس منحوس توصیه‌های سیستم درمانی را رعایت می‌کنند.

معاون فرمانداری دالاهو افزود: با توجه به سیاست‌های استانی مبارزه با کرونا، شهرستان دالاهو هم اقدامات قبول خوبی را انجام داده است.

راه‌اندازی مرکز ۱۶ ساعته بیماری‌های تنفسی، گندزدایی سطح شهر و روستا با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و سیستم دستگاه‌های اجرایی، همکاری خوب با اصناف در راستای مدیریت کرونا از جمله برنامه‌های اجرایی شهرستان در راستای مهار و کنترل ویروس کرونا بوده که امامی به آن اشاره کرد.

او با تشکر ویژه از سادات و ماموستا‌های اهل سنت شهرستان که با توصیه‌های لازم به مردم همکاری و همراهی لازم را این رابطه داشته‌اند، افزود: اصلی‌ترین کار برای در امان ماندن از ویروس کرونا همان در خانه ماندن است و تردد‌های که ضرورت ندارد باید اجتناب کنیم تا سلامتی خود و خانواده را تامین کنیم.

امامی به سه شهر کرند غرب، ریجاب و گهواره شهرستان دالاهو اشاره و ادامه داد: ناوگان حمل و نقل عمومی (تاکسی‌ها) فقط در شهر کرند غرب داریم که با تمهیداتی که شهرداری این شهر در نظر گرفته تاکسی‌ها به صورت روزانه در چند نوبت گندزدایی می‌شوند و لوازم بهداشتی هم توسط مجموعه در شبکه بهداشت و درمان در اختیار رانندگان تاکسی قرار می‌گیرید.

او در رابطه با حمایت دولت از مشاغل آسیب‌دیده از کرونا، گفت: تسهیلاتی با رقم ۶ میلیون تومان برای مالکان تاکسی‌ها در نظر گرفته شده، این تسهیلات به صورت کشوری در مرحله پرداخت است که جامعه هدف در شهرستان دالاهو هم شناسایی، لیست تهیه و تحویل استان داده شده است .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋