🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیشگیری از وقوع جرم اولویت کار دادگستری

رییس دادگستری سرپل ذهاب گفت : ارتقای امنیت عمومی و عدالت و پیشگیری از وقوع جرم در اولویت کار دادگستری این شهرستان است و با این رویکرد شاهد کاهش آمار پرونده‌های مجرمان در این منطقه هستیم.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از کرمانشاه ؛ نریمان شفیعی رییس دادگستری سرپل ذهاب گفت : با رویکرد اجرای عدالت و اقدام های پیشگیرانه از وقوع جرم، بدون اغماض و هرگونه مسالمتی با مجرمان برخورد قاطع و قانونی می شود.

او گفت : با هدف رعایت حفظ کرامت والای انسانی و خدمت به مردم و ایجاد روحیه نشاط عمومی و اعلام رضایت مردم از عملکرد دادگستری شهرستان، آمار پرونده های مجرمان هر ماه رو به کاهش است و بدون هرگونه معطلی در اجرای احکام رسیدگی می شود.

رییس دادگستری سرپل ذهاب گفت: راه اندازی ۲ دفتر خدمات قضایی الکترونیک در شهرستان از مهم ترین اقدام های دستگاه قضایی شهرستان بوده که با هدف فرآیند رسیدگی کوتاه و توجه به حفظ عمومی و حقوق بیت المال و مبارزه قاطع با مخلان نظم و آسایش عمومی، حضور مراجعان به دستگاه قضا را کاهش داده است.

شفیعی افزود: کانون بسیج حقوق دانان و ارایه مشاوره برای دفاع از حقوق عام و ارزش های اسلامی است که باهدف حمایت از حق طلبی و حق خواهی در سرپل ذهاب‌ فعالیت دارد و امید است بعد از پایان همه گیری کرونا فعالیت خود را در بین عموم مردم ادامه دهد.

او ادامه داد: کاهش سرقت و پدیده موادمخدر در راستای ارتقای امنیت عمومی در شهرستان قابل چشمگیر است و کاهش جمعیت مجرمان را نیز در پی داشته است.

رییس دادگستری سرپل ذهاب گفت: شهید بهشتی پایه گذار قوه قضاییه اسلامی است و امروزه دستگاه قوه قضاییه پیشرو، مبتکر و مبتنی بر ارزش های اسلامی و عدالت گستر در شهرستان سرپل ذهاب فعالیت دارد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋