🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تامین آب شرب سالم برای شهروندان رامشیری، دغدغه مسئولان است

حسینی نژاد گفت: تأمین آب شرب سالم برای شهروندان رامشیر، دغدغه مسئولان است و پیگیر پایداری شبکه آبرسانی هستیم.

به گزارش گروه استان‌های اخبار از اهواز ، سید مجید حسینی نژاد فرماندار شهرستان رامشیر گفت: پس از بروز برخی مشکلات در زمینه آبرسانی به تعدادی از روستا‌های شهرستان، بازدید به منظور بررسی انجام و سپس جلسه‌ای با هدف پیگیری مسائل مربوطه برگزار شد.

او با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه پایداری شبکه آبرسانی شهرستان رامشیر افزود: تامین آب شرب سالم برای شهروندان دغدغه همه مسئولان بخصوص فرمانداری شهرستان است و علاوه بر مکاتبات و پیگیری‌های مستمر بر این امر مهم، نظارت ویژه‌ای صورت می‌گیرد.

حسینی نژاد با اشاره به ادغام شرکت‌های آب شهری و روستایی اظهار کرد: مدیریت متمرکز و یکپارچه امور آب قطعا در ابتدای راه مشکلات زیادی بدنبال خواهد داشت و باید تعاملات لازم بین استان و شهرستان در بالاترین سطح صورت گیرد تا دوران گذار با کمترین اخلال پشت سر گذاشته شود.

ابراهیم متینیان نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از تاسیسات آبرسانی مشراگه و رامشیر خواستار افزایش ظرفیت تولید و تامین آب با کیفیت بالا با توجه به میزان افزایش مصرف آب در شهرستان شد و گفت: خدمات رسانی آب و برق و گاز توقف ناپذیر است و روستا‌های رامشیر باید به طور ویژه دیده شوند.

براساس این گزارش؛ سید مجید حسینی نژاد فرماندار رامشیر، ابراهیم متینیان نماینده مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، محمدی معاونت فنی و توسعه شرکت آب و فاضلاب خوزستان و جمعی از مسئولان محلی از تاسیسات آبرسانی شهرستان، در جلسه رفع مشکلات آب شرب حضور داشتند و مقرر شد بازسازی تاسیسات آبرسانی مشراگه، تکمیل مطالعات و تامین منبع آب جایگزین شهر رامشیر و تامین امکانات سخت افزاری و تجهیزات آبرسانی در دستور کار قرار گیرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋