🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

موفقیت بیشتر مقابله با کرونا در دولت الکترونیک

یک کارشناس اقتصادی گفت: دولت‌های الکترونیک در مبارزه با کرونا موفق‌تر بوده اند چرا که برای انجام امر قرنطینه با مقاومت دستگاه‌ها همراه نبودند.

دولت الترونیک
حسین وکیلی کارشناس اقتصادی در گفت وگو با خبرنگار  اقتصاد و انرژی  گروه اقتصادی اخبار ، در خصوص تاثیر ایجاد دولت الکترونیک بر اقتصاد کشور گفت: هم اکنون در عصر ارتباطات هستیم و تنها راه موفقیت در این عصر، ایجاد دولت الکترونیک و ارتباطات مجازی گسترده است.

وی افزود: تمام کشور‌های توسعه یافته در انجام بسیاری از امور روزمره مردم از اینترنت و تکنولوژی استفاده می‌کنند و این موضوع نشانگر این است که برای ایجاد تعامل با کشور‌های توسعه یافته باید از این روش‌ها استفاده کنیم.

این کارشناس اقتصادی با ذکر این مطلب که دولت‌های الکترونیک در مبارزه با کرونا موفق‌تر بوده اند، تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا در تمام جهان، کشور‌هایی که امور روزمره آن‌ها مانند تحصیل، امور اداری و خدماتی شناخت کامل از ارتباطات اینترنتی داشتند، از کشور‌های فاقد این خدمات الکترونیکی چند قدم جلوتر بودند.

وکیلی تاکید کرد: با ایجاد دولت الکترونیک و خدماتی از این قبیل، بسیاری از هزینه‌های جاری دولت مانند حمل و نقل کاهش پیدا می‌کند.

وی گفت: دولت مردان باید در راستای ایجاد دولت الکترونیک خدماتی همچون توزیع و پرداخت قبوض مختلف مردم را به صورت اینترنتی و مجازی انجام دهد تا ضمن کاهش هزینه ها، به هدف دولت الکترونیک نزدیک‌تر شویم.

این کارشناس اقتصادی با اشاره به ایجاد زمینه‌های تحصیل به صورت مجازی ادامه داد: در صورتی که دولت خواهان برگزاری کلاس‌های مجازی نیست، باید زمینه‌های آن را در تمام مقاطع تحصیلی در کشور ایجاد کند تا در شرایطی که هم اکنون با آن‌ها مواجه ایم، روبه رو نشویم.

وکیلی  ابراز کرد: دولت الکترونیک تا چند سال آینده جزو سلسله زنجیر‌های پایه اقتصاد هر کشوری می‌شود که بدون آن، مدیریت و راهبرد اهداف اقتصادی غیر ممکن می‌شود، پس دولت ما نیز باید تلاش‌های خود را در این خصوص افزایش دهد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋