🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برخورد با متخلفین استفاده غیر مجاز از چاه های غیر مجاز

رییس کل دادگستری استان زنجان بر لزوم برخورد با متخلفین استفاده غیر مجاز از چاه‌های غیر مجاز تاکید کرد.

حجت الاسلام نیارکی رییس کل دادگستری زنجان
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های اخبار از زنجان ،حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان زنجان در دیدار مدیر عامل سازمان آب منطقه‌ای استان و هیئت همراه که در دفتر رییس کل دادگستری استان برگزار شد گفت: با توجه به آمار قابل توجهی ازپرونده‌ها در حوزه آب در کمیسیون رسیدگی کننده بلاتکلیف مانده که بایستی هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند.


او گفت: پیگیری و نظارت بر چاه‌های مجاز و غیر مجاز با ثبت دقیق آمار در سامانه اداره آب امری ضروری است.


رییس کل دادگستری استان زنجان برخورد با متخلفین استفاده غیر مجاز از چاه‌های غیر مجاز را مورد تاکید قرار داد و افزود:استفاده غیر مجاز از آب‌های منابع زیر زمینی ممنوع است و اداره آب بایستی در این خصوص به وظیفه قانونی خود عمل کند .


او با اشاره به اینکه تعداد ۳۰۴۱ چاه فاقد پروانه و غیر مجاز در استان فعال و مورد بهره برداری قرارمی گیرند اظهار کرد:کنترل و نظارت بر این چاه‌ها و اقدامات حاکمیتی با اولویت دستور کار مدیریت آب استان قرار گیرد .


صادقی نیارکی ادامه داد:عدم تعیین و تکلیف تعداد ۳۹۹۲ پرونده فاقد ثبت در سامانه در کمیسیون رسیدگی کننده قابل قبول و پذیرفتنی نیست بنابر این باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند .


رئیس شورای قضایی استان زنجان تاکید کرد: حفاظت و مدیریت صحیح استفاده از آب‌های زیر زمینی وظیفه سازمان آب است و کوتاهی در این امر پذیرفتنی نیست.


او خاطر نشان کرد: برای تسریع در تعیین و تکلیف پرونده‌های آب‌های زیر زمینی در کمیسیون باید تعداد ۴ کمیسیون به ۶ کمیسیون افزایش پیدا کند به عبارتی طول هفته جلسات تشکیل شود تا تعداد بیشتری از پرونده‌ها رسیدگی شود.

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋