🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۸ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تجهیز چراغ های راهنمایی و رانندگی به سیستم هشدار دهنده عبور نابینایان

عین القضات از تجهیز چراغ های تقاطع پایتخت به سیستم هشدار دهنده عبور نابینایان خبر داد.

علی اصغر عین القضات مشاور شهردار تهران در امور توان‌یابان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی اخبار ، در تشریح آخرین وضعیت مناسب سازی معابر پایتخت برای معلولان گفت: ما در سال ۹۹ با افزایش نزدیک به ۱۰ برابری بودجه مناسب سازی معابر و مکان ها برای توان یابان شاهد اتفاقات خوبی هستیم.

مشاور شهردار تهران در امور توان‌یابان افزود: اعتبار ستاد مناسب سازی معابر پایتخت در سال۹۵، ۹۸میلیارد تومان بود که این بودجه با حمایت شورای شهر تهران به ۹۷۵میلیارد تومان رسید.

عین القضات ادامه داد: ما در طرح جامع سال ۹۹ به گونه‌ای برنامه ریزی کردیم تا بتوانیم نزدیک به ۵۰۰کیلومتر از معابر پایتخت را مناسب سازی کنیم که این متراژ، قابل توجه است.

او در تشریح دیگر برنامه‌های ستاد مناسب سازی معابر پایتخت در سال ۹۹ گفت: ما در مدیریت شهری یک بوستان، یک سرای محله و یک ساختمان اداری دیگر را مناسب سازی می‌کنیم که می‌توان گفت تعداد بوستان‌های مناسب سازی شده در سال ۹۹به ۴۴ بوستان می‌رسد.

مشاور شهردار تهران در امور توان‌یابان تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری تهران نصب سیستم هشدار دهنده چراغ راهنمایی برای نابینایان است.

عین القضات تصریح کرد: سیستم اعلان صوتی به گونه‌ای است که در تقاطع‌های مهم با صدای بوق ممتد به عابر پیاده نابینا آگاهی می‌دهد که چراغ راهنمایی قرمز است و صدای بوق غیر ممتد نیز نشان دهنده چراغ سبز است.

او در پاسخ به این سوال که هزینه هر دستگاه اعلان کننده چراغ راهنمایی چه مبلغی است گفت: با توجه به تحریم‌های موجود نمی‌توان گفت هزینه تمام شده هر دستگاه چقدر است.

مشاور شهردار تهران در امور توان‌یابان بیان کرد: تمام تقاطع‌های اصلی پایتخت در سال ۹۹ به این دستگاه تجهیز می‌شوند و معاونت حمل و نقل و ترافیک نیز به شکل پیمانکاری کار نصب آن را به عهده می‌گیرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋