🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مزاحم در چنگال قانون گرفتار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از شیراز ، سرهنگ حشمت سلیمانی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی در طول ۵ سال با شماره تلفن‌های کشور‌های خارجی و از طریق شبکه اجتماعی واتساپ اقدام به توهین و ارسال پیام‌های بدبینانه نسبت به همسرش می‌کند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت در شبکه اجتماعی واتساپ خبر داد و از شهروندان خواست تا به صورت مستمر برای مطالعه اخبار جرائم سایبری و مصونیت از شگرد‌های مجرمانه، به وب سایت پلیس فتا مراجعه کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان این پلیس پرونده را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده و با انجام اقدامات فنی و تخصصی، متهم که همسر سابق برادر خانم شاکی بود را در کمتر از یک هفته شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن را در شیراز دستگیر کردند.

او افزود: پس از انجام بازجویی‌های فنی و ارائه مستندات، متهم به بزه خود اعتراف و انگیزه خود را انتقام جویی از شاکیه عنوان کرد و گفت: چند سال قبل به دلیل مشکلات خانوادگی از همسرم جدا شدم و، چون شاکی و همسرش را مقصر شکست زندگی خودم می‌دیدم اقدام به ارسال پیام‌های توهین آمیز و مزاحمت در واتساپ برای خانواده ایشان کردم.

رئیس پلیس فتا استان فارس با اشاره به اینکه فضای مجازی همانند فضای واقعی قوانین و مقررات مخصوص به خود را دارد، گفت: برابر قانون، هرگونه مزاحمت برای دیگران در فضای مجازی جرم بوده و مجازاتی مانند حبس را به دنبال خواهد داشت.

او بیان کرد: هموطنان عزیز در صورت نیاز به مشاوره یا ارائه گزارش موارد مشکوک می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان این پلیس در ارتباط باشند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋