🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

وزارت فرهنگ در عرصه فرهنگی جا مانده است به فریاد کتابداران و کتابخانه ها برسید

نماینده مردم سنقر گفت: مشخص نیست که برنامه وزارتخانه چه بود که ما نتوانستیم مردم را به سمت کتاب و کتابخوانی سوق دهیم.

به گزارش خبرنگار مجلس  گروه سیاسی اخبار ، سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی بعد از ارائه توضیحات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همانطور که از اسم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیداست، این وزارتخانه دو رسالت و وظیفه مهم فرهنگ و ارشاد را بر عهده دارد.

او خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد، گفت: به نظر می‌رسد در برخی عرصه‌ها به بازنگری جدی در فعالیت هایتان نیاز است، چراکه در عرصه فرهنگ و هنر آن تدابیری که باید اندیشیده می‌شد، اتفاق نیفتاد.

حسینی کیا تصریح کرد: سِیر قانون‌مداری و اخلاق‌مداری نزولی بوده است، لذا وزارت فرهنگ و ارشاد باید جایگاه واقعی خود را در جامعه پیدا کند و این موضوع یعنی وزارت ارشاد اسلامی از دو عرصه فرهنگ و ارشاد جا مانده است.

نماینده مردم سنقر در مجلس با انتقاد از عدم نظارت کافی بر تولیدات هنر و سینما گفت: گاهی فیلم‌هایی تولید می‌شود که نه تنها فاخر نیست بلکه اخلاق را هم مورد هجمه قرار می‌دهد.

او با بیان اینکه در عرصه کتابخوانی به جایگاه واقعی خود نرسیدیم، گفت: مشخص نیست که برنامه وزارتخانه چه بود که ما نتوانستیم مردم را به سمت کتاب و کتابخوانی سوق دهیم.

حسینی‌کیا با انتقاد از عدم تولید محتوای مناسب برای فضای مجازی خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در عرصه فرهنگی جا مانده است، لذا برای این عرصه هم باید کار ویژه‌ای صورت می‌گرفت.

او ادامه داد: آقای وزیر در حوزه قرآنی کار چشمگیری از شما دیده نشد، لذا نیازمند این است که برنامه‌های حوزه‌های قرآنی را از نو ببینید، همچنین پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان‌ها، تلاش شما را در دولت می‌طلبد.

حسینی کیا در پایان گفت: به فریاد کتابداران و کتابخانه‌ها برسید، چراکه از حیث اعتبارات وضعیت مناسبی ندارند، اما ظرفیت‌های خوبی برای ارائه خدمت دارند که نیازمند تلاش شما در دولت است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋