🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هفته سی و یکم بوندسلیگا روز های سیاه شالکه تمام می شود؟

هفته سی و یکم بوندسلیگای آلمان، امروز (یکشنبه) با برگزاری ۲ مسابقه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش  گروه ورزش اخبار ، هفته سی و یکم فوتبال باشگاه‌های آلمان (بوندسلیگا)، امروز (یکشنبه) با برگزاری ۲ مسابقه به پایان خواهد رسید.

ماینتس - آگسبورگ (ساعت ۱۸:۰۰)

بازی تیم‌های فوتبال ماینتس و آگسبورگ در ورزشگاه اپل آرنا (ماینتس) برگزار خواهد شد. این دیدار از آن جهت اهمیت دارد که هر ۲ تیم به دنبال فرار از منطقه سقوط هستند.

تیم ماینتس با ۳۱ امتیاز در رده پانزدهم جدول بوندسلیگا قرار دارد. این تیم در ۶ بازی از ۷ دیدار اخیر خانگی خود مقابل آگسبورگ پیروز شده است. آن‌ها در این مسابقه رابین زنتنر دروازه بان آلمانی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

در سوی دیگر، آگسبورگ با ۳۲ امتیاز در رتبه سیزدهم لیگ آلمان قرار دارد. این باشگاه در ۱۰ بازی آخر خود در بوندسلیگا فقط یک پیروزی، آن هم مقابل تیم بحران زده شالکه به دست آورده است. سیمون آستا و یان موراوک به دلیل مصدومیت نمی‌توانند، آگسبورگ را در این مسابقه همراهی کنند.

در بازی رفت، آگسبورگ با نتیجه ۲ بر یک مقابل ماینتس به برتری رسید. مارکو ریچر و فلورین نیدرلکنر گل‌های آگسبورگ را به ثمر رساندند. اوین اوزتونالی هم تک گل ماینتس را وارد دروازه حریف کرد.

هفته سی و یکم بوندسلیگا/ روز‌های سیاه شالکه تمام می‌شود؟

شالکه ۰۴ - بایرلورکوزن (ساعت ۲۰:۳۰)

با شروع مجدد مسابقات فوتبال در بوندسلیگا پس از تعطیلات طولانی مدت کرونایی، بدون تردید شالکه بدترین تیم رقابت‌ها بوده است.

شالکه با ۳۸ امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارد. این تیم در ۱۲ بازی اخیر خود در لیگ آلمان هرگز پیروز نشده است. آن‌ها ۷ بازی از ۹ دیدار قبلی خود را باخته اند. دیوید واگنر سرمربی شالکه در صورت عدم کسب پیروزی به احتمال زیاد از سمت خود اخراج خواهد شد. امین حارث، زوئات سردار و عمر ماسکارل به دلیل مصومیت قادر به همراهی شالکه در این بازی نیستند.

در طرف مقابل، تیم بایرلورکوزن با ۵۶ امتیاز از ۳۰ بازی قبلی در رده پنجم جدول قرار دارد و رقابت بسیار فشرده‌ای با مونشن گلادباخ برای کسب آخرین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده دارد. این تیم که شانس کسب عنوان قهرمانی جام حذفی را هم دارد، در ۳ بازی آخر خود در بوندسلیگا ۹ گل دریافت کرده است.

در بازی رفت، بایرلورکوزن با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. لوکاس آلاریو گل‌های لورکوزن را به ثمر رساند و بنیتو رامان تک گل شالکه را وارد دروازه رقیب کرد.

لازم به ذکر است این بازی در ورزشگاه فلتینس آرنا به میزبانی شالکه برگزار خواهد شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋