Lnaz

Lnaz

کلاه گیس مردانه و پروتز مو در مردان

داشتن موهایی زیبا و پرپشت، نقش مهمی در ظاهر آقایان و بانوان ایفا می‌کند. به همین دلیل است که اغلب افرادی که به‌دلایل متعددی دچار ریزش مو شده‌اند و بخش زیادی از موهای خود را از دست داده‌اند، به فکر راه‌حل‌هایی برای رفع این مشکل هستند.

راه حل‌های زیادی برای رفع مشکل ریزش مو و یا حتی طاسی وجود دارد؛ از جمله این روش‌ها می‌توان به کاشت مو اشاره کرد. اما هزینه بالا و عوارض مختلف و همچنین، درد ناشی از جراحی از عواملی هستند که ممکن است افراد را از این تصمیم بازدارد. پس راه حل جایگزین چیست؟

پیشنهاد ما به این دسته از افراد، استفاده از پروتز مو است. در ادامه با هم می‌خوانیم که پروتز مو چیست و چه مزایا و معایبی دارد. ادامه مطلب را از دست ندهید.

پروتز مو چیست ؟

پس از کاشت مو، اولین راه حلی که به فکر اغلب افراد می‌رسد استفاده از کلاه گیس و پوستیژ است. اما کلاه‌گیس‌ها نمای طبیعی ندارند و همه در اولین نگاه متوجه مصنوعی بودن موهای کلاه گیس می‌شوند. علاوه بر این، کلاه گیس روشی موقتی است و ممکن است در اثر وزیدن باد و یا تکان خوردن جابه‌جا شود. پس پیشنهاد ما به این افراد، خرید کلاه گیس مردانه است.

پروتز مو، روشی نیمه دائمی است که قادر است زیبایی ظاهری شما را با ایجاد نمایی طبیعی به شما بازگرداند. پروتز مو از چسباندن موهای مصنوعی که با مواد مختلفی ساخته می‌شوند، به پروتز هایی از جنس نانو ساخته می‌شود و جلوه‌ای طبیعی‌تر و ظریف‌تر به نسبت کلاه گیس‌های معمولی دارد. اما اگر بخواهید پروتز مو را با کاشت مو مقایسه کنید، جلوه پروتز مو مصنوعی است و افراد متوجه می‌شوند که موهای پروتز طبیعی نیستند.

موهای کاشته‌شده در پروتز مو با توجه به نوع پروتز دارای حالت و جنس‌های متفاوتی هستند. کلاه گیس ها با هر حالت و رنگ مو برای پوشش دادن تمامی سلایق و سن و سال‌های مختلف ارائه ‌شده‌اند.

اتصال پروتز مو به سر

روش‌های متعددی برای اتصال پروتز مو به سر با توجه به میزان ریزش موی افراد و محل قرارگیری آنها وجود دارد. این روش‌ها عبارتند از:

اتصال با چسب‌های گیاهی : این چسب‌ها برای اتصال پروتز به سر ساخته‌شده‌اند و در داروخانه‌ و مراکز معتبر آرایشی و بهداشتی قابل تهیه هستند. قدرت چسبندگی این چسب‌ بالا بوده و تا یک‌ماه در برابر شستشو و گرما مقاوم هستند. هرچند پس از این مدت باید کاملاً از روی سر پاک شده و از چسب جدید استفاده شود.

اتصال با کلیپس : یک روش دیگر برای متصل کردن پروتز مو به سر، استفاده از کلیپس است. این کلیپس‌ها به موهای اطراف سر، در محلی که پروتز روی آن قرار می‌گیرد، متصل می‌شوند. بنابراین روش مناسبی برای آنهایی که به‌طور کامل موهایشان را از دست داده‌اند، محسوب نمی‌شود. از دیگر معایب این روش، شل شدن کلیپس ها و نیاز آنها به رسیدگی مداوم است. همچنین این کلیپس‌ها در اثر استفاده طولانی‌مدت به موهای طبیعی سر آسیب می‌رسانند. از طرف دیگر، رشد موی طبیعی سر باعث شل شدن آنها می‌شود.

اتصال با گره : برخی از انواع پروتز با موهای طبیعی فرد گره می‌خورند و هر از گاهی باید برای ترمیم پروتز به پزشک یا آرایشگر مراجعه شود. این نوع اتصال به مهارت بالایی احتیاج دارد تا به موی طبیعی فرد آسیبی وارد نشود و جلوه طبیعی پروتز نیز حفظ شود.

Lnaz
Lnaz

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋