nerkhedollar

nerkhedollar

قیمت سکه پارسیان

 

معاملات عمده در قالب بستهبندیهای ۱۰۰ تایی به بازار عرضه میشوند و قیمت این معاملات به نرخ مبادله سکه است یعنی بدون نرخ اجرت معامله میشوند؛ مانند خرید و فروش طلای قیمت سکه سبلان زر 750 عیار آب شده. به گزارش فرارو؛ ارزش طلا ۱۸ عیار از ابتدای معاملات امروز افت ۲۰ هزار تومانی داشته و به رقم یک میلیون و ۲۵۱ هزار تومان رسیده است اما نرخ سکه یک گرمی پارسیان امروز یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان باقی ماند و افزایش یا کاهشی درمقایسه با روز گذشته به ثبت نرساند. فرارو- قیمت هر گرم طلای 18 عیار تا ساعت 16 امروز شنبه 20 آذر، به یک میلیون و 294 هزار تومان بود، همچنین قیمت هر قطعه سکه طرح جدید (سکه امامی) امروز به ارزش 13 میلیون و 100 هزار تومان معامله شد که نسبت به آخرین نرخ هفته گذشته 200 هزار تومان کاهش قیمت داشت. پس از انقلاب اسلامی، سکه بهار آزادی به دو شکل ضرب و توزیع شده است؛ یکی سکه بهار آزادی که سال 1358 تا 1370 ضرب شده است که با عنوان سکه طرح قدیم شناخته میشود.

قیمت سکه پارسیان

سکه پارسیان با وزن ۱۰۰ سوت امروز ۱۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش دارد و سکه یک گرمی پارسیان هم به قیمت یک میلیون و ۲۸۵ هزار تومان فروخته می شود. دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران پاسخ داد: سکه پارسیان با دو عیار ۱۸ و ۲۴ در بازار وجود دارد که قیمت آن از ۱۵۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان است. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از قیمت سکه پارسیان امروز ۱۴۰۰ ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. فرارو- قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار تا ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۱۵ آذر، به یک میلیون و ۳۲۳ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته بیش از ۲۰ هزار تومان افزایش داشته است. ارزش طلا ۱۸ عیار از ابتدای هفته یک میلیون و ۱۴۵ هزار تومان بوده، اما نرخ سکههای پارسیان امروز همزمان با صعدی شدن قیمتها در بازار ارز، نسبت به روز گذشته رشد داشت. از همین رو بانک مرکزی تصمیم به ضرب نسل جدید سکههای استاندارد گرفت تا با این کار جوابگوی بخشی از جامعه که خواهان ضرب سکه با قیمتهای مناسب ترو رعایت استانداردهای ضرب سکه بودند باشد. برای مثال قیمت سکه پارسیان به وزن 500 سوت به این گونه محاسبه می شود که مقدار وزن را در قیمت روز طلا ضرب می شود و به این گونه قیمت سکه پارسیان محاسبه می شود.

پلاک هدیه پارسیان

پس از پیروزی انقلاب، دیگر سکه پهلوی ضرب نشد و به جای آن سکه تمام بهار آزادی به بازار عرضه شد. شایان ذکر است که سعی کنید طلای فوق را از طلافروشی های معتبر خریداری نمایید زیرا تعدادی فرصت طلب از این موقعیت سوء استفاده کرده و اقدام به ضرب این نوع طلا با عیار پایین نموده اند. یکی از نکات وزن سکه پارسیان است که در قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. در همین راستا طبق اصول اولیه علم اقتصاد افزایش تقاضا، افزایش قیمت را نیز به دنبال دارد. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، در ایران سکه به عنوان یکی از ساده ترین و کم ریسک ترین راه های سرمایه گذاری محسوب می شود. رفتار بازار به شکل سوداگری، بورس بازی و سفته بازی دلیل دوم افزایش قیمت ها می شود. تصویر روی دیگر این سکه بارگاه امام رضا(ع) به همراه عبارت «نخستین بهار آزادی» است. بانک مرکزی دلیل این امر را جلوگیری از پیدایش اختلاف نرخ سکه بر اساس سال ضرب آن عنوان نمودهاست.

نرخ سکه پارسیان

رالف پرستون ، تحلیلگر بازار مالی گفت: من فکر می کنم قیمت هر اونس طلا به 1240 دلار برسد و ممکن است تا پایان سال 2014 به 1271 دلار برسد. معمولاً در هر سال ضرابخانهٔ بانک مرکزی ایران، سکهها را ضرب کرده و از طریق بانکهای عامل یا صرافیهای مجاز به بازار عرضه میکند. به گزارش قدس انلاین , قیمت سکه های کادویی سبلان زر شهرام میرآخورلو در گفتوگو با ایسنا در مورد طرح جمعآوری سکههای پارسیان که مشاهدات نشان میدهد خرید وفروش آنها همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: طرح جمعآوری سکههای پارسیان همچنان ادامه دارد و اکنون غیر از بانک مرکزی، مرکزی نمیتواند سکههای مدور تولید کند و در صورتی که این کار را انجام دهد با آنها برخورد میشود. قیمت سکه پارسیان برای کادو امروز شنبه ۲ اسفند 99 را در ادامه خبر آورده ایم. در ادامه قیمت سکه پارسیان برای کادو در وزنهای مختلف و با دو عیار ۷۵۰ و ۹۵۰ در جدول زیر مشاهده کنید. اما سکههای پارسیان در واقع سکه نبوده و عیارشان نیز با عیار سکههای رایج تفاوت داشت. اگر دلار بعد ار انتخابات آمریکا سقوط کند ، قیمت سکه و طلا نیز کاهش می یابد.

nerkhedollar
nerkhedollar

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋