Negin Rahmani

Negin Rahmani

بهترین زمان خرید برنج چه زمانی است


شما هر زمانی را برای خرید برنج انتخاب کنید با قیمت جدیدی روبرو خواهید شد اما شاید سوالی برایتان بوجود آمده باشد که بهترین زمان خرید برنج چه زمانی است و چه زمانی باید اقدام به خرید برنج کنیم  تا بهترین قیمت و همچنین بهترین کیفیت را شامل شود ؟ همینطور باید دانست که دلیل این اختلاف قیمت ها چیست و چه عواملی بر روی قیمت و کیفیت آن اثر  می گذارد ما  در  اینجا می خواهیم به شما  کمک  کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید .

 


بهترین زمان برای خرید برنج عمده

انتخاب زمان مناسب یکی از مهم ترین فاکتور  هایی است که در زمان خرید برنج باید رعایت  کرد تا هم کیفیت مناسبی داشته باشد هم ارزان تر بتوان خرید کرد ، اگر به دنبال برنج ایرانی هستید باید زمان مناسب را برای خرید برنج از بازار  و یا کارخانه شالیکوبی انتخاب کنید ، به همین دلیل باید اطلاعاتی از نو و زمان برداشت داشته باشید  .


تولید برنج ایرانی معمولا در  دو نوبت انجام می شود که  به صورت کشت اول و کشت دوم است .

زمان کشت اول برنج معمولا در شهریورماه و همچنین کشت دوم نیز در  آبان ماه صورت می گیرد.

اگر میخواهید برنج ایرانی  را در زمان مناسب خریداری کنید  این دو ماه بهترین زمان است .

به دلیل حجم زیاد برنج در دو ماه شهریور و آبان همزمان با تولید برنج در  این دو ماه عرضه آن نیز بالا می رود و همین موضوع از دلایل کاهش قیمت برنج ایرانی در این در این دوماه و بهترین زمان برای خرید برنج ایرانی است .

شما میتوانید با دانستن بهترین  زمان خرید برنج به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم و بدون در نظر گرفتن و  احتیاج به هیچ واسطه ای مستقیم از خود کارخانه سفارش خرید داشته باشید تا با قیمت ارزان تر از  بازار ثبت سفارش انجام دهید .

بدترین زمان خرید برنج

 


یکی از بدترین زمان ها برای خرید برنج فصل بهار است زیرا موضوع مربوط  به آب و هوایی بیشترین تاثیر را بر شیوه نگهداری برنج می گذارد و حشرات مزاحم ممکن است بر روی آن تاثیر  بگذارند برای مثال شپشک زدن برنج در این فصل بسیار  زیاد است .

از دیگر معایب  خرید  برنج در  فصل بهار  می توا به قیمت بسیار  زیاد آن در  این فصل اشاره کرد .

اما از دلایل دیگر بالا رفتن قیمت برنج  در فصل بهار این است که زمان کسب درآمد کشاورزان برنج و تولید کنندگان گذشته است  و همین امر موجب می شود تا قیمت برنج روز  به روز  بالاتر رود و از معایب  دیگر  نیز میتوان به وجود  واسطه در  خرید و  فروش  در  این زمان اشاره کرد .


زمان تولید برنج ایرانی


اکثر برنج هایی که در  ایران تولید میشوند بصورت فصلی هستند و دسترسی به آن راحت تر و  همچنین بسیار ارزان تر است .

همانطور که گفته شد به دلیل داشتن دو زمان پیک برای تولید برنج در  دو فصل پاییز و تابستان  میتوان آن را برداشت کرد .

بهترین  مکان برای  خرید  برنج ایرانی  استان مازندران است زیرا در شمال کشور  به دلیل شرایط  نگهداری آسان و همچنین مقدار زیاد برنج از مهمترین عوامل کاهش قیمت برنج درشمال کشوراست .

البته این نکته را فراموش  نکنید که  داشتن برنج تازه و شرایط نگهداری  آن شاید مقداری برایتان  دشوار باشد شما  باید حداقل دو ماه آن را در مکانی مناسب نگهداری کنید .

اگر نمیتوانید همچین کاری را انجام  دهید  یا شرایط  نگهداری برایتان سخت است بهترین کار این است که از برنج کهنه استفاده کنید در ادامه بیشتر با این نوع برنج آشنا خواهیم شد .

بهترین زمان خرید برنج  کهنه


درست یک  ماه قبل از زمانی که کشاورزان تولید برنج جدید را آغاز میکنند شما  باید بفکر خرید برنج کهنده باشید زیرا این زمان یک زمان طلایی برای  خرید برنج است .

برای اینکه از برنجی که می خرید اطمینان داشته باشید در نظر داشته باشید که نباید دقیقا در زمان برداشت آن را خریداری کنید ، زیرا ممکن است فاسد باشد و  یا برنج داای خرابی باشد به همین دلیل بهترین زمان برای خرید برنج را  میتوان فصل زمستان دانست زیرا بهترین زمان خرید برنج کهنه است .

 

چرا برنج تازه پخت ندارد ؟

یکی از دلایلی که برنج قد می کشد این است که در زمانی که برنج سفت شده باشند وشما آن را بجوشانید آب را به خود جذب می کند و همین موضوع باعث قد کشیدن برنج می شود.

زمانی  که شما برنج تازه تهیه می کنید به دلیل اینکه در آن ها رطوبت وجود دارد زمانی که جوشانده می شوند نمی توانند آب را به خود جذب کنند و سر انجام شفته می شوند .

 

بهترین زمان خرید برنج امسال 

 

اگر به دنبال خرید برنج سال با بهترین قیمت و ارزان و مناسب هستید ، میتوانید در زمان برداشت برنج ، خرید برنج عمده خود را انجام دهید و به همان دلیل داشتن سیر نزولی قیمت برنج در آن زمان برجی ارزان با تناژ بالا را میتوانید تهیه کنید .

برای خرید برنج تازه و کهنه در  بهترین زمان و بصورت مستقیم بدون وجود واسطه میتوانید از(( برنج طلارم )) خریداری کنید . تنهای کافی است با مشاورین ما تماس حاصل کنید تا با تیم پشتیبانی قوی شما را بصورت کاملا تخصصی راهنمایی کنند .

اگر میخواهید برنج تازه برداشت شده را مصرف کنید باید یک مقدار زمانی را برای آن در نظر بگیرید پس بهترین راهکار این است تا این برنج را در  مکانی مناسب بگذارید و به آن اجازه خشک شدن دهید  .

یکی از بهترین برنج های دانه بلند ایرانی  که بیشترین پخت را دارد برنج طارم هاشمی است .

یکی  از مزایای این برنج قلمی و رنگ شیری آن است که دارای  بالا ترین کیفیت و  بهترین طعم و عطر را داراست .

این برنج یکی از  خوش پخت ترین برنج های مازندران است.


اما در آخر باید بهترین زمان خرید برنج را با توجه به موقعیت خود انتخاب کنید اگر شرایط نگهداری از برنج تازه را ندارید از برنج کهنه استفاده کنید زیرا شما باید  به مدت حداقل دو ماه محصول را در محیطی خنک و مناسب قرار دهید تا با محیط کاملا وقف پیدا کند .   

شما میتوانید برای تهیه بهترین برنج ایرانی از فروشگاه طلارم و شالیکوبی فلاح اقدام کنید و با ثبت درخواست خود به راحتی برنجی  که می خواهید را تهیه کنید .

Negin Rahmani
Negin Rahmani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋