nazbeshigroup

nazbeshigroup

جدیدترین متد جوانسازی صورت

روش جدید جوانسازی پوست

بسیاری از ما شنیده‌ایم که تغذیه سالم، ورزش، کاهش استرس و مصرف آب به عنوان راهکارهای ساده‌ای برای حفظ شادابی و نشاط پوست صورت مطرح می‌شود. اما واقعیت این است که عواملی مانند آلودگی هوا و استفاده مداوم از محصولات آرایشی همچنان تأثیری بر روی پیری و آسیب دیدگی پوست صورت دارند. بنابراین، سؤال بسیاری از ما این است که چگونه می‌توانیم تأثیر این عوامل را کاهش دهیم؟ و از چه روش‌هایی برای جوانسازی پوست صورت استفاده کنیم؟ همچنین، آیا روش‌های جدیدتری برای جوانسازی پوست صورت وجود دارند؟

پاسخ به این سوال مثبت است، اما در کنار روش جدیدی که قصد معرفی آن را داریم، باید روتین مراقبت از پوست 5 مرحله ای را رعایت کنید که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. اما روش جدید جوانسازی پوست چیست؟

روش جدیدی که این روزها بسیار محبوب شده و مورد استفاده افراد قرار می گیرد، اسکوم تراپی است. این روش درمانی، یکی از راه های غیر تهاجمی برای پوست شماست که می تواند گردش خون را بهبود بخشیده و بدون وارد کردن کوچک ترین آسیبی به لایه های سلولی، به تحریک تولید کلاژن منجر شود. غالبا روش های جوانسازی پوست یا تهاجمی هستند و یا التهاب، قرمزی و حساسیت ایجاد می کنند. اما اسکوم تراپی این مشکلات را به همراه ندارد و می توانید از آن به عنوان یک روتین پوستی جوانساز استفاده کنید. اسکوم تراپی با استفاده از موادی به نام اسکوم و دستگاهی که این مواد را به صورت گردشی حرکت می دهد، باعث تحریک تولید کلاژن، لایه برداری از سلول های مرده و بهبود گردش خون در پوست می شود.

مشکل اصلی پوست با افزایش سن، کاهش گردش خون در رگ های خونی است که باعث تیرگی پوست، پیری و از بین رفتن شادابی سلول ها می شود. اسکوم تراپی روشی است که بدون کوچک ترین درد، فشار و یا ایجاد ناراحتی، باعث شاداب شدن پوست می شود و با به گردش درآوردن خون در رگ ها، به جوان تر شدن پوست شما منجر می شود. این روش جدید این روزها در سالن های زیبایی تخصصی و حرفه ای ارائه می شود و می توانید از آن به عنوان بخشی از روتین مراقبت از پوست استفاده کنید.

 

 

روتین 5 مرحله ای پوست در کنار اسکوم تراپی

برای حفظ پوستتان، موارد زیر را در نظر بگیرید:

1. شست و شوی صورت: صبح و شب از یک محصول شست و شوی مناسب برای پوست صورت استفاده کنید. این کار به تمیز کردن پوست از آلودگی‌ها، چربی‌ها و آرایش کمک می‌کند.

2 استفاده از کرم آبرسان: بعد از شست و شو، از یک کرم آبرسان استفاده کنید تا پوستتان رطوبت لازم را حفظ کند. این کرم می‌تواند بر اساس نوع پوستتان انتخاب شود، بنابراین بهتر است محصولی را انتخاب کنید که به نیازهای پوستتان بپاسد.

3  دور چشم: استفاده از یک کرم ویژه برای ناحیه پوست حساس دور چشم نیز مفید است. این کرم‌ها به کاهش چین و چروک‌های اطراف چشم، تورم و تیرگی کمک می‌کنند.

4. استفاده از سرم ویتامین C: سرم حاوی ویتامین C می‌تواند به روشن‌کنندگی پوست، بهبود لکه‌های تیره و تحریک تولید کلاژن کمک کند. این سرم را قبل از استفاده از کرم آبرسان به پوستتان اعمال کنید.

5. استفاده از ضد آفتاب: حتی در روزهای ابری هم از محافظت در برابر اشعه UV استفاده کنید. انتخاب یک کرم ضد آفتاب با عامل محافظتی مناسب (SPF) می‌تواند از خطرات آفتاب سوختگی، پیری زودرس و ایجاد لکه‌های تیره جلوگیری کند.

مواظبت منظم و مداوم از پوستتان با این روتین پوستی می‌تواند به حفظ شادابی و سلامت پوستتان کمک کند.

منبع: https://nazbeshi.com/what-is-sqoom-therapy/

nazbeshigroup
nazbeshigroup

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋