navid.asr

navid.asr

سلام من نوید هستم؛ یک طراح وب، دیجیتال مارکتر و کارشناس تولید محتوا.

با شیک ترین هتل 1 ستاره مشهد آشنا شوید!

 

مشهد پایتخت معنوی ایران و شهری پر از زیبایی است؛ این شهر سالانه پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگر از داخل و خارج از ایران است و برخی از مردم آن از طریق شغل های متکی به گردشگری کسب درآمد می کنند. اگر به مشهد سفر کرده باشید حتما می دانید که انواع مختلفی از اقامتگاه ها و هتل ها در این شهر وجود دارد که می توان در طول سفر برای سکونت از آن ها استفاده کرد. هتل گل سرخ مشهد یکی از هتل های یک ستاره بسیار شیک در مشهد است و مدتی است که بسیار مورد توجه مسافران قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار گرفته و گزینه ای بسیار مناسب برای رزرو هتل در مشهد به شمار می آید. در ادامه با ویژگی های این هتل آشنا می شوید.

درباره هتل گل سرخ مشهد

هتل گل سرخ مشهد در سال 1393 با 8 طبقه ساختمانی و 33 واحد اقامتی تاسیس شد و کار خود را در زمینه میزبانی از زائران و گردشگران شروع کرد. این هتل محیط شیکی دارد که مانند آن در بین هتل های یک ستاره کم پیدا می شود. اتاق های این هتل جادار و تمیز هستند و همچنین نور گیری بسیار خوبی دارند و برای اقامت چند روزه در مشهد بسیار مناسب هستند.

امکانات هتل گل سرخ مشهد

هتل یک ستاره گل سرخ امکانات بسیار خوبی را فراهم کرده تا مسافران بتوانند در زمان اقامت در این هتل بهترین تجربه را داشته باشند و کم و کاستی احساس نکنند. امکاناتی که در اتاق های این هتل وجود دارد شامل حمام، رخت آویز، کمد لباس، اینترنت رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی و تلویزیون هستند. از دیگر امکانات هتل گل سرخ می توان به پارکینگ، اتاق چمدان، صندوق امانات، لاندری و کافی شاپ اشاره کرد. در این هتل خدماتی همچون خدمات خانه داری نیز ارائه می شود که می تواند نظافت و تمیزی اتاق تان را تضمین کند.

رستوران هتل گل سرخ مشهد

هتل گل سرخ یک رستوران لوکس و زیبا دارد که 90 نفر گنجایش دارد و در طبقه ششم ساختمان هتل قرار گرفته است. در این رستوران آشپزهای حرفه ای و مجربی مشغول به کار هستند و انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت مطلوبی برای مهمانان آماده می کنند. تنوع غذاها در این رستوران مناسب بوده و می تواند افراد مختلف با سلیقه های متفاوت را راضی کند.

آدرس هتل گل سرخ در مشهد

هتل گل سرخ مشهد در خیابان خسروی نو، اندرزگو 17 و در کوچه دوم در محله ای آرام و ساکت قرار دارد. فاصله هتل گل سرخ مشهد تا حرم امام رضا، تنها 500 متر است به طوری که می توانید در کمتر از 5 دقیقه پیاده روی کردن به حرم برسید و به زیارت حرم امام هشتم بروید.

قیمت هتل گل سرخ مشهد

امکانات و ویژگی هایی که هتل گل سرخ ارائه می دهد فراتر از هتل های یک ستاره است و از آنجایی که قیمت آن متناسب با امکانات آن تعیین شده، ممکن است نسبت به دیگر هتل های 1ستاره کمی گران به نظر برسد؛ اما اگر قیمت آن را با هتل هایی با امکانات مشابه با آن مقایسه کنیم متوجه می شویم که از قیمت مناسبی برخوردار است.

نظرات درباره هتل گل سرخ مشهد

با بررسی نظرات مسافرانی که در این هتل اقامت داشته اند، متوجه شدیم که اکثر آن ها از کیفیت هتل رضایت داشته اند و موقعیت هتل، رستوران و غذای خوب و تمیزی هتل ویژگی هایی هستند که توانسته اند بیشترین رضایت مسافران را کسب کنند.

نحوه رزرو هتل گل سرخ مشهد

هتل گل سرخ به صورت 24 ساعته پذیرش دارد و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز در این هتل اتاق رزرو کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از این هتل می توانید به سایت هتل یابان مراجعه کنید و همچنین می توانید رزرو این هتل را در همین سایت انجام دهید.

navid.asr
navid.asr سلام من نوید هستم؛ یک طراح وب، دیجیتال مارکتر و کارشناس تولید محتوا.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋