نوا محاجر

نوا محاجر

شعر و کتاب و کتابخونه یعنی بهشت

نحوه استفاده از هوش مصنوعی متا در اینستاگرام

نحوه استفاده از هوش مصنوعی متا در اینستاگرام



استفاده از هوش مصنوعی متا در اینستاگرام, جستجوی اینستاگرام با هوش مصنوعی

نحوه استفاده از هوش مصنوعی متا در اینستاگرام

 

اینستاگرام از هوش مصنوعی برای ارائه طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و خدمات به کاربران خود استفاده می‌کند، که به بهبود تجربه کاربری، ارائه محتوای مرتبط تر و ایمن‌تر کردن پلتفرم کمک می‌کند. در این مقاله از   به بررسی نحوه استفاده از هوش مصنوعی متا در اینستاگرام می‌پردازیم. 

این مقاله به مراحل دسترسی به هوش مصنوعی متا (Meta AI) در اینستاگرام می‌پردازد. در ادامه، نحوه استفاده از این ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی درون برنامه اینستاگرام را بررسی می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان با استفاده از هوش مصنوعی متا، تصاویر، انیمیشن‌ها و استیکرهای هوش مصنوعی ایجاد کرد.

 

کجا هوش مصنوعی متا را در اینستاگرام پیدا کنیم؟

ابزار هوش مصنوعی متا برای تمام کاربران اینستاگرام در اپلیکیشن‌های iOS و اندروید رایگان است. در حالی که می‌توانید از برخی از قابلیت‌های آن هنگام ساخت استوری اینستاگرام استفاده کنید، ابزار اصلی هوش مصنوعی متا در بخش پیام‌ها قرار دارد.

 

مراحل دسترسی به هوش مصنوعی متا:

1. اپلیکیشن اینستاگرام را در دستگاه خود باز کنید و روی آیکون Messages ضربه بزنید تا صندوق ورودی خود را باز کنید.

2. روی آیکون دایره‌ای شکل هوش مصنوعی متا در نوار جستجو ضربه بزنید تا چت با هوش مصنوعی متا را آغاز کنید. همچنین می‌توانید با تایپ مستقیم در نوار جستجو، چت با این ابزار را شروع کنید.

نکته: اگر آیکون هوش مصنوعی متا را نمی‌بینید، ممکن است نیاز به بروزرسانی برنامه اینستاگرام خود داشته باشید.

 

3. همانطور که معمولاً در هنگام چت با شخص دیگری در اینستاگرام انجام می‌دهید، یک درخواست یا پیام تایپ کنید. همچنین می‌توانید هر کدام از نمونه‌های پیشنهادی را که برای اولین بار از هوش مصنوعی متا استفاده می‌کنید، در چت انتخاب کنید.

 

استفاده از هوش مصنوعی متا در اینستاگرام, جستجوی اینستاگرام با هوش مصنوعی

نماد پیام‌ها، نماد هوش مصنوعی متا و پیام‌های چت

 

4. برای دیدن نمونه سوالات بیشتر، روی آیکون منوی همبرگری که شبیه سه خط افقی است ضربه بزنید. این منو لیست عظیمی از عبارات از پیش نوشته شده دارد که می‌توانید آنها را انتخاب کنید.

 

نکته: مانند ابزارهای مشابه هوش مصنوعی، هر زمان که احساس سردرگمی کردید، می‌توانید سوالات مستقیمی مانند «چه کاری می‌توانید انجام دهید؟» یا «چگونه می‌توانم از شما استفاده کنم؟» را از هوش مصنوعی متا بپرسید.

5. برای دسترسی به هوش مصنوعی متا در یک چت معمولی با کاربران دیگر اینستاگرام، عبارت MetaAI@ را در چت به دنبال درخواست خود ذکر کنید.

 

استفاده از هوش مصنوعی متا در اینستاگرام, جستجوی اینستاگرام با هوش مصنوعی

نماد منوی همبرگر در MetaAI

 

با هوش مصنوعی متا در اینستاگرام تصاویر بسازید

ابزار هوش مصنوعی متا دارای قابلیت داخلی Emu است که به شما امکان می‌دهد تصاویر هوش مصنوعی را به صورت رایگان و مستقیم در پیام‌های اینستاگرام ایجاد کنید. در اینجا نحوه استفاده از هوش مصنوعی متا برای ساخت تصاویر در اینستاگرام آورده شده است:

 

1. برای ایجاد یک تصویر با هوش مصنوعی، عبارت "/imagine" را تایپ کنید و سپس در همان پیام، توضیحی در مورد تصویری که می خواهید بسازید را بنویسید. به عنوان مثال، برای این مورد، ما از عبارت "اژدهایی در حال نوشیدن قهوه" استفاده می کنیم.

نکته: در توضیحات خود، می توانید جزئیات زیادی مانند فعل ها، صفات و حتی سبک های هنری را اضافه کنید.

 

2. نگران نباشید که زبان صحیح دستور را فراموش کنید؛ شما همچنین می توانید از زبان عامیانه برای ساخت تصاویر با هوش مصنوعی در اینستاگرام استفاده کنید. در این مورد، عبارت عامیانه ما "تصویری از یک پری در حال نوشیدن قهوه بساز" است.

نکته: به یاد داشته باشید که هنگام استفاده از عبارت "تصویری از یک ... بساز" (Create an image of...) نیازی به استفاده از "/imagine" نیست.

 

استفاده از هوش مصنوعی متا در اینستاگرام, جستجوی اینستاگرام با هوش مصنوعی

ساخت عکس در هوش مصنوعی در اینستاگرام

 

3. برای ایجاد تغییرات در یک تصویر، به هوش مصنوعی متا بگویید چه تنظیماتی را در چت می خواهید ببینید. در اینجا ما می گوییم "زمان روز را به شب تغییر بده".

 

نکته: برای ایجاد تغییرات در یک تصویر، نیازی نیست از ابتدا شروع کنید. درخواست های تغییر خود را بلافاصله بعد از تصویر در چت تایپ کنید، یا اگر تصویر آخرین مورد در گفتگو نباشد، تصویر را به طور طولانی فشار دهید، گزینه "پاسخ" (Reply) را انتخاب کرده و درخواست خود را تایپ کنید.

 

استفاده از هوش مصنوعی متا در اینستاگرام, جستجوی اینستاگرام با هوش مصنوعی

تصاویری از اپلیکیشن اینستاگرام با هوش مصنوعی متا

 

4. همچنین می توانید با چند دستور ساده از هوش مصنوعی متا بخواهید که فضای کلی یک تصویر را به طور چشمگیری تغییر دهد. به عنوان مثال، می توانیم از عبارت "پری را ترسناک کن" استفاده کنیم تا تصویر را از یک تصویر پری بامزه به یک تصویر ترسناک تر مناسب برای جشن هالووین تبدیل کنیم.

 

5. یکی از قابلیت های بسیار جالب هوش مصنوعی متا این است که می تواند تصویر هوش مصنوعی شما را به یک مدل سه بعدی تبدیل کند تا یک انیمیشن کوتاه ایجاد کند. برای انجام این کار بر روی هر تصویری که ایجاد کرده اید، تصویر را به طور طولانی فشار دهید، روی "پاسخ" (Reply) ضربه بزنید و "متحرک کن" (animate) را تایپ کنید.

 

نکته: همچنین می توانید تصویر هوش مصنوعی خود را از همین منوی فشار طولانی ذخیره کنید.

 

استفاده از هوش مصنوعی متا در اینستاگرام, جستجوی اینستاگرام با هوش مصنوعی

گزینه های هوش مصنوعی متا در اینستاگرام

 

با هوش مصنوعی متا استیکرهای اینستاگرام بسازید

یکی از تحسین‌شده‌ترین قابلیت‌های هوش مصنوعی متا، توانایی آن در ساخت استیکرهای سفارشی است. برخلاف سایر قابلیت‌های هوش مصنوعی متا که در بخش پیام‌ها قرار دارند، ابزار ساخت استیکر هوش مصنوعی در منوی استوری‌های اینستاگرام قرار دارد.

 

نکته: اگر در گفتگوی چت با هوش مصنوعی متا سعی کنید استیکرهای هوش مصنوعی بسازید، هوش مصنوعی صرفاً با استفاده از موتور جستجوی Bing، متن‌هایی را از وب‌سایت‌ها در مورد نحوه ساخت استیکر استخراج می‌کند.

 

در اینجا نحوه ساخت استیکرهای هوش مصنوعی با Meta AI در اینستاگرام آورده شده است:

1. یک استوری اینستاگرام را به روش معمول شروع به ساختن کنید و سپس آیکون استیکرها (Stickers) را انتخاب کنید.

نکته: به یاد داشته باشید که استیکرهای هوش مصنوعی در استوری‌های عکس و متن اینستاگرام کار می‌کنند.

2. روی استیکرهای هوش مصنوعی (AI Stickers) ضربه بزنید.

3. توضیح کوتاهی از استیکرهایی که می‌خواهید بسازید را وارد کنید. برای این مثال، ما عبارت «فرشته رنگین کمان» را تایپ می‌کنیم.

 

استفاده از هوش مصنوعی متا در اینستاگرام, جستجوی اینستاگرام با هوش مصنوعی

ساخت استیکرهای هوش مصنوعی در فتوشاپ

 

4. روی «ایجاد» (Generate) ضربه بزنید.

5. میان استیکرهای تولید شده اسکرول کنید و استیکر مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

6. استیکر هوش مصنوعی جدید خود را مانند هر استیکر دیگری در استوری اینستاگرام، جابه‌جا و اندازه کنید.

 

استفاده از هوش مصنوعی متا در اینستاگرام, جستجوی اینستاگرام با هوش مصنوعی

استیکرهای متا هوش مصنوعی در استوری اینستاگرام

 

7. می‌توانید این مراحل را برای ساختن چندین استیکر هوش مصنوعی دیگر تکرار کنید و سپس هر زمان که آماده شدید، استوری خود را منتشر کنید.

 

نکته: به خاطر داشته باشید که استیکرهای هوش مصنوعی ساخته شده ذخیره نمی‌شوند، بنابراین هر بار که می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید، باید استیکرهای جدیدی بسازید.

 

هوش مصنوعی متا در اینستاگرام چه کارهایی می‌تواند انجام دهد؟

هوش مصنوعی متا شبیه سایر چت‌بات‌های هوش مصنوعی است، از این جهت که می‌توانید از آن سوال بپرسید و از آن برای دریافت اطلاعات از موتورهای جستجو و وب‌سایت‌ها استفاده کنید. در اینجا چند نمونه از کارهایی که می‌توانید از هوش مصنوعی متا در اینستاگرام بخواهید آورده شده است:

• «وضعیت آب‌وهوای امروز در نیویورک چطور است؟»

• «یک غذای خوب برای پختن در یک شام کریسمس به سبک امروزی چیست؟»

• «برای من یک جوک تعریف کن.»

«• چند پست در مورد مد مردانه به من نشان بده.»

• «چند ریلز در مورد انیمه به من نشان بده.»

• «محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ژاپن کدامند؟»

 

به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی متا به گونه‌ای طراحی شده است که شبیه یک فرد واقعی به نظر برسد، بنابراین اگر هرگز نمی‌دانید چه بگویید، سعی کنید با آن صحبت کنید، گویی با کسی گفتگوی واقعی دارید. از آن برای ایده یا الهام بخواهید. حتی می‌توانید بپرسید که امروز چه حسی دارد.

مانند همه چت‌بات‌ها، برای اطمینان از صحت اطلاعات، گفته‌های آن را تایید کنید و هرگز اطلاعات حساس را در اختیار آن قرار ندهید.

 

گردآوری:بخش کامپیوتر و اینترنت  

 

نوا محاجر
نوا محاجر شعر و کتاب و کتابخونه یعنی بهشت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋