نوا محاجر

نوا محاجر

شعر و کتاب و کتابخونه یعنی بهشت

ننگ جدید سامسونگ!

آبروریزی جدید سامسونگ!



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گرم‌ترشدن بدنه و محدودیت توان شارژ باتری ازجمله مشکلاتی است که به‌روزرسانی One UI ۶.۱ برای گلکسی S۲۳ به‌دنبال داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، هفته‌ی گذشته، به‌روزرسانی One UI ۶.۱ برای مدل‌های پرچم‌دار گوشی سامسونگ و تبلت سامسونگ منتشر شد. به‌روزرسانی جدید رابط کاربری سامسونگ این دستگاه‌ها را به ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy AI مجهز کرد؛ اما مشکلاتی را نیز به‌وجود آورد.

 

پس از ارائه‌ی رابط کاربری One UI ۶.۱، بسیاری از کاربران گوشی گلکسی S۲۳ از محدودشدن توان شارژ باتری به ۱۵ وات شکایت کردند. این مشکل به‌نظر می‌رسد قبلاً نیز در رابط کاربری One UI ۶ وجود داشته و سرعت شارژ را از ۲۵ وات پیش‌فرض این گوشی به ۲۰ وات محدود می‌کرده است.

 

یکی از کاربران ردیت می‌گوید که مشکل جدیدی برای گلکسی S۲۳ پس از دریافت به‌روزرسانی One UI ۶.۱ ایجاد شده است. به‌گفته‌ی این کاربر، گلکسی S۲۳ آپدیت‌شده‌اش حتی در زمانی‌که با آن کار نمی‌کند و لوکیشن دستگاه روشن نیست و به وای‌فای متصل است، بسیار گرم می‌شود.

 

مشکل جدید را کاربر دیگری نیز تأیید کرده است. باتوجه‌به اینکه این گرم‌شدن در حالتی رخ می‌دهد که گوشی در دمای اتاق قرار دارد و برنامه یا بازی سنگینی را اجرا نمی‌کند، به‌عنوان مشکلی جدی برای One UI ۶.۱ می‌تواند در نظر گرفته شود.

 

نوا محاجر
نوا محاجر شعر و کتاب و کتابخونه یعنی بهشت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋