نوا محاجر

نوا محاجر

شعر و کتاب و کتابخونه یعنی بهشت

مایکروسافت محدودیت کاراکتر Bing Chat در هر پیام را به 4000 کلمه افزایش داد



بینگ چت،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی

اکنون می‌توانید از بینگ چت سؤالاتی با حداکثر 4000 کلمه بپرسید.

مایکروسافت معمولاً هر از چندگاهی از ویژگی‌های جدیدی برای چت‌بات بینگ چت رونمایی می‌کند. اکنون همان‌طور که یکی از کارمندان این شرکت از طریق حساب توییتر خود اطلاع‌رسانی کرده، محدودیت تعداد کاراکترهای این چت‌بات از 2000 کلمه به 4000 کلمه افزایش پیدا کرده است.

 

«میخائیل پاراخین»، رئیس بخش تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، تصویری را با کپشن «این یک قدم کوچک برای بینگ چت است» در توییتر منتشر کرده. اگر تاکنون از بینگ چت استفاده نکرده‌اید، ممکن است ندانید که برای پرسیدن سؤالات خود (تاکنون) یک محدودیت 2000 کاراکتری وجود داشته است. بااین‌حال، تصویر پاراخین نشان می‌دهد که مایکروسافت این محدودیت را برای هر پیام 2 برابر کرده تا کاربران بتوانند برای سؤالات خود از حداکثر 4000 کلمه استفاده کنند.

 

افزایش محدودیت تعداد کلمه‌های هر سؤال بینگ چت

بینگ چت،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی

تاکنون بسیاری از کاربران نسبت به محدودیت قبلی انتقاد کرده بودند؛ زیرا به عقیده آن‌ها 2000 کاراکتر برای پرسیدن برخی سؤالات پیچیده از این چت‌بات کافی نبوده است. مایکروسافت نیز قبلاً گفته بود که اگر کاربران در سؤالات خود از محدودیت 2000 کاراکتری عبور کنند، بینگ چت ممکن است در پاسخ‌های خود دچار سردرگمی شود.

 

اکنون به‌نظر می‌رسد که چت‌بات بینگ از زمان راه‌اندازی اولیه در اوایل سال جاری، به‌اندازه کافی توسعه پیدا کرده است که استفاده از کاراکترهای بیشتر برای تعامل با آن، باعث مشکل در عملکردش نشود.

 

مایکروسافت در چند وقت گذشته ویژگی‌های جدیدی را به چت‌بات خود اضافه کرده است. ازجمله این ویژگی‌ها می‌توان به قابلیت نمایش عکس و جدول و همچنین Export اشاره کرد که با وجود ویژگی دوم می‌توانید از پاسخ‌های بینگ به‌صورت PDF، فایل متنی یا سند ورد خروجی بگیرید. مشاهده تاریخچه چت دیگر ویژگی جدید بینگ چت بود که با وجود آن می‌توانید چت‌های خود را در همه دستگاه‌ها مشاهده کنید.

 

از طرفی دیگر، کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان بیلد از 23 مه (2 خردادماه) آغاز خواهد شد و می‌توان انتظار داشت تا مایکروسافت نوآوری‌ها و ویژگی‌های هوش مصنوعی جدیدی را در آن معرفی کند.

 

دیجیاتو

 

 

نوا محاجر
نوا محاجر شعر و کتاب و کتابخونه یعنی بهشت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋