نوا محاجر

نوا محاجر

شعر و کتاب و کتابخونه یعنی بهشت

بهترین چوب برای ساخت میز و صندلی ناهارخوری



قدیمی ترین میز و صندلی ناهار خوری از چوب ساخته شده اند. این مشاهده به خوبی بیان کننده کیفیت، دوام و ماندگانی چوب به عنوان متریال اصلی در ساخت میز و صندلی ناهار خوری است. اگر در بین محصولات موجود در حال حاضر بازار هم نگاهی بیاندازیم، همچنان محصولات چوبی سردرمدار بازار هستند. بسیار دیده و شنیده ایم که از دو نوع چوب راش و چوب گردو به عنوان دو نوع بهتر چوب در ساخت میز و صندلی نام برده می شود. اما توضیح مفصل در رابطه با بهترین چوب در ساخت میز و صندلی ناهارخوری، موضوعی ست که در این تحقیق مورد توجه قرار گرفته است.

 

میز و صندلی ناهارخوری,بهترین چوب در ساخت میز

صندلی ناهارخوری

 

شماره تماس :    ۰۰۶۲۰۱۱- ۰۹۱۲        ۰۰۶۲۰۱۲- ۰۹۱۲

شعبه تهران :  سعادت اباد - بلوار مدیریت

وب سایت : www.hsh1.ir

اینستاگرام : hsh1.2020

 

میز و صندلی ناهار خوری چوبی

میز و صندلی تک ناهار خوری به کمک متریال های مختلف چوب، فلز، شیشه، پلاستیک، فایبر گلاس و ... ساخته می شود اما بیشترین تقاضا در دکوراسیون خانه های امروزی نوع چوب است. میز و صندلی های پلاستیکی و فایبر گلاس در فضاهای رو باز مانند تراس، حیاط، باغ تالاها و .... استفاده می شود و انواع شیشه ای میز و ناهار خوری در سبک های کلاسیک قدیمی مورد استفاده بوده است و امروزه حتی طرفداران سبک های مدرن هم از میز و صندلی چوبی استفاده می کنند. 

 

میز و صندلی ناهارخوری,صندلی ناهار خوری چوبی

صندلی ناهار خوری چوبی

 

میز و صندلی ناهار خوری چوبی به چند علت مورد استقبال و برتری قرار گرفته است مهم ترین دلیل زیبایی و حس و حال سرزنده بودن است که خصوصا در طراحی های مدرن و شیک به فضای خانه القا می شود. مورد دیگر دوامی ست که میز و صندلی تک چوبی دارند اما این ماندگاری و کیفیت در نوع چوب راش و چوب گردو دیده می شود. هر نوع چوبی برای تولید میز و صندلی نمی تواند مناسب باشد. برند HSH با علم به این موضوع در تمامی محصولات خود را به سمت بهترین ها برده است و از مرغوبترین نوع چوب راش و چوب گردو در تولید و ساخت محصولات دکوراسیون داخلی منزل استفاده نموده، از همین رو در بی نظیر بودن کیفیت به شهرت رسیده است.

 

چوب راش و گردو دارای بافت متراکم و محکم هستند و تراکم بالای درون چوب راش و گردو آن را از نفوذ آفات و حشرات در امان نگه داشته و مقاومت بیشتری در برابر استفاده و تحمل وزن و ... فراهم می آورد. به لطف پیشرفت در صنعت ، مبلمان مدرن و انواع صندلی چوبی ساده و فانتزی در رنگ های مختلف در بازا عرضه می شوند و شما می توانید از طیف رنگی تیره تا روشن محصول مد نظر خود را انتخاب نمایید. 

 

میز و صندلی ناهارخوری,صندلی ناهار خوری مدرن

صندلی ناهار خوری مدرن

 

شماره تماس :     ۰۰۶۲۰۱۱- ۰۹۱۲         ۰۰۶۲۰۱۲- ۰۹۱۲

شعبه تهران :  سعادت اباد - بلوار مدیریت

وب سایت : www.hsh1.ir

اینستاگرام : hsh1.2020

 

صندلی ناهار خوری مدرن

سبک دکوراسیون خانه و سلیقه جوانان به سمت طرح های مدرن موجب شده در انتخاب محصولات نیز از طرح های مدرن پیروی کنند. هرچند طراحی های مدرن در عین زیبایی و جذابیت بسیار کاربردی هستند و نهایت استفاده را از فضا می برند که همین ویژگی سبک مدرن را سبک مناسب خانه های آپارتمانی نموده است. رنگ های خنثی و طرح های شیک و ساده امکان ست کردن وسایل دکوراسیون را به راحتی فراهم آورده. 

 

مبلمان و صندلی ناهار خوری مدرن در کنار هر میز ساده ای می تواند سهم قابل توجهی از فضای دکوراسیون مدرن و مینیمال را نشان دهد. اگر بدنبال تغییر اساسی دکوراسیون خود هستید، می توانید صندلی ناهار خوری منزل خود را که چندین سال قبل خریداری کرده اید با صندلی ناهار خوری مدرن و شیکی که از فروشگاه اینترنتی HSH خریداری میکنید ، تعویض نمایید. طراحی این نوع صندلی ها به گونه ای ست که به این راحتی از مد افتاده نمی شوند و به علت تولید با چوب های ایرانی و خارجی درجه یک، بسیار مقاوم هستند. 

 

میز و صندلی ناهارخوری,مدل های جدید صندلی ناهار خوری مدرن

مدل های جدید صندلی ناهار خوری مدرن

 

شماره تماس :     ۰۰۶۲۰۱۱- ۰۹۱۲         ۰۰۶۲۰۱۲- ۰۹۱۲

شعبه تهران :  سعادت اباد - بلوار مدیریت

وب سایت : www.hsh1.ir

اینستاگرام : hsh1.2020

 

فروشگاه اینترنتی میز و صندلی ناهار خوری مدرن

میز و صندلی از جمله وسایلی هستند که قسمت قابل توجهی از بودجه دکوراسیون خانه را به خود اختصاص می دهند و از آنجایی که قرار است سال های سال مورد استفاده اعضا خانه قرار بگیرند باید در انتخاب و خرید آن دقت نمود. ویژگی یک میز و صندلی چوبی ناهار خوری خوب و بادوام آن است که زیبا باشد، طراحی جدیدی داشته باشد اما طراحی آن به گونه ای نباشد که طی بازه زمانی کوتاهی در اصطلاح مد و فشن طرح دمده شود، کیفیت قابل قبولی داشته باشد چراکه قرار است روزانه مورد استفاده قرار گیرد و در عین حل از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

 

تمامی این ویژگی ها را می توان در  میز و صندلی ناهار خوری برند HSH دید. این فروشگاه اینترنتی مبلمان بنابر تخصص و سال ها تلاش در حوزه تولید مبلمان مدرن ، میز ناهارخوری، صندلی و دیگر محصولات چوبی بهترین ها را در قیمت مناسب عرضه کرده است. شما می توانید ست میز و صندلی ناهار خوری و یا به صورت تک را با اطمینان از کیفیت به قیمت مناسب از فروشگاه برند HSH خریداری نمایید. محصولات این فروشگاه اینترنتی مبلمان در سبک مدرن، طرح های امروزی و از جنس چوب راش و گردو تولید می شود که برای راحتی و سهولت دسترسی مشتریان علاوه بر بازارهای فیزیکی از فروشگاه های اینترنتی نیز قابل تهیه هستند. همشهریان عزیز تهرانی میتوانند به صورت حضوری به گالری HSH واقع در سعادت آباد تهران مراجعه و به صورت حضوری خرید خود را ثبت نمایند.

      

میز و صندلی ناهارخوری,خرید اینترنتی صندلی ناهار خوری مدرن

خرید اینترنتی صندلی ناهار خوری مدرن

 

نوا محاجر
نوا محاجر شعر و کتاب و کتابخونه یعنی بهشت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋