nasimhoseini7337

nasimhoseini7337

 ۱ نفر را دنبال می کند

معرفی تبلت xvision XE1080w

ممکن است بخواهید روزانه به برنامه های آفیس روی تبلت خود دسترسی داشته باشید و بتوانید بدون هیچ محدودیتی از ویژگی های آن استفاده کنید. یا اگر می خواهید از برنامه های کوچک اما ضروری برای شغل یا رشته تحصیلی خود استفاده کنید. اما شاید برای استفاده از این سبک برنامه ها به قدرت سخت افزاری بالایی نیاز نداشته باشید و نخواهید هزینه زیادی برای تبلت آینده خود بپردازید. در این صورت، تبلت های ویندوزی مقرون به صرفه ممکن است یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد.

تبلت Windows X Vision XE1080w دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی با وضوح 800 در 1280 است. این وضوح تراکم پیکسلی 149ppi را برای صفحه نمایش تبلت مورد نظر ما به ارمغان می آورد. از مهمترین مشخصات فنی این تبلت می توان به پردازنده 4 هسته ای با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز بر روی چیپست Intel Atom Z3735D، دو گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی و وب کم 2 مگاپیکسلی اشاره کرد. وجود اسلات microSD قابلیت افزایش حافظه را برای کاربران فراهم کرده است. این تبلت xvision به باتری 7900 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

در عین حال این تبلت ایکس ویژن از قابلیت USB OTG نیز پشتیبانی می کند تا کاربران بتوانند از طریق کابل مخصوصی که در جعبه دستگاه قرار دارد، فلش مموری ها یا سایر دستگاه های مجهز به USB را به این تبلت متصل کنند. این تبلت ویندوزی با داک کیبورد به بازار عرضه شد. علاوه بر کیبورد، لوازم جانبی دیگری مانند هدفون و کیف مخصوص در بسته بندی اصلی گنجانده شده است. 

مشخصات فنی محصول جدید Xvision

ابعاد: 10.4 × 172.5 × 258 میلی متر
وزن: 550 گرم
پردازنده: Intel Atom Z3735D چهار هسته ای 1.33 گیگاهرتز
حافظه داخلی: 32 گیگابایت حافظه داخلی - امکان نصب کارت حافظه
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی IPS LCD با نور پس زمینه LED - اندازه 10.1 اینچ - 800 x 1280 - تراکم پیکسل: 149 پیکسل در هر اینچ
امکانات ارتباطی: امکان اتصال به اینترنت از طریق وای فای - بلوتوث - USB - HDMI
دوربین: 2 مگاپیکسل - وب کم 2 مگاپیکسلی
سایر مشخصات: مایکروسافت ویندوز 8.1

ورودی/ خروجی:

میکرو HDMI
میکرو USB
کارت خوان MicroSD
جک هدفون
بلندگوی دوگانه استریو

مزایای تبلت Windows X Vision XE 1080:

پشتیبانی از عملکرد USB OTG
وجود داک کیبورد در بسته اصلی
دارای ویندوز 8.1
امکان نصب تمامی نرم افزارهای رایج ویندوز
وجود پورت Mini HDMI
یک اسلات microSD برای افزایش حافظه وجود دارد

معایب تبلت Xvision XE1080W:

میانگین شارژ باتری
عدم پشتیبانی از سیم کارت

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع تبلت ایکس ویژن به سایت نور استوک مراجعه نمایید. در این سایت می توانید محصولات دیگری مانند ورک استیشن استوک را مشاهده نمایید. برای اطلاع از قیمت و خرید ورک استیشن استوک اینجا را کلیک نمایید.

nasimhoseini7337
nasimhoseini7337

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋