nasimhoseini7337

nasimhoseini7337

 ۱ نفر را دنبال می کند

مانیتور استوک دل بخریم یا اچ پی؟

مانیتور استوک به صفحه ای گفته می شود که از نظر کارکرد در حالت نو یا کارکرده بوده و مانیتور دست دوم محسوب می شود. مانیتورهای استوک معمولاً از برندهای اصلی اروپایی و آمریکایی مانند Dell و HP تهیه می شوند که دارای گواهینامه های کیفیت متفاوتی هستند. بسیاری از مدل های مانیتور کارکرده یا استوک کاربرد صنعتی و تجاری دارند که با گذشت زمان خراب نمی شوند. البته مانیتورهای اروپایی کارکرده با مشخصات حرفه ای نیز یافت می شود، بنابراین اگر قیمت نسخه آکبند 20 میلیون تومان باشد، نسخه استوک آن را می توان تا 5 میلیون تومان در بازار خریداری کرد، به همین دلیل این مانیتورها عموما  به عنوان مانیتور استوک ارزان قیمت شناخته می شود.

مانیتورهای استوک اچ پی، مانیتورهای دل معمولاً تقاضای بالاتری نسبت به برندهایی مانند ایسر، فوجیتسو و غیره دارند.

شما می توانید مانیتورهای استوک و دست دوم را در سایت های مختلف خریداری کنید. سایت نور استوک قیمت های مناسبی دارد، بنابراین توزیع ما عمدتاً به بازاریان است. خرید مانیتور استوک نسبت به خرید مانیتور آکبند مقرون به صرفه تر است و مانیتور استوک از کیفیت بالاتری برخوردار است. بیشترین خرید و فروش مانیتورهای دل، اچ پی و لنوو در شهرهای شیراز، اصفهان، گناوه و تهران است که معمولا 24 اینچ، 22 اینچ، 20 اینچ و 19 اینچ هستند. برخی از مدل های دارای ورودی HDMI معمولا قیمت بالاتری نسبت به مدل های معمولی دارند.

مانیتور استوک دل بخریم یا اچ پی

مانیتورهای Dell و HP مهندسی شده، تولید می‌شوند و کیفیت نرم‌افزاری دارند تا نیازهای شما را برای سال‌های آینده برآورده کنند. مانیتورهای اصلی Dell معمولاً قدیمی تر از مانیتورهای اصلی HP هستند. البته تمیز یا خراشیده بودن مانیتور بستگی به میزان و نحوه استفاده از دستگاه دارد.

مانیتور لمسی استوک نیز ارزش خرید دارد زیرا نسخه آکبند با 5 برابر قیمت در بازار موجود است، تفاوت فقط در گارانتی و اقلام موجود است.

همچنین اگر می خواهید برای مانیتور، کیس استوک و کارت گرافیک خود و یا لوازم جانبی مانند کیبورد، ماوس و مودم با قیمت مناسب بخرید، نور استوک همراه شما خواهد بود.

یکی از انواع کیس استوک، کیس استوک i7 می باشد که برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کیس استوک i7 مطالب بیشتر را کلیک نمایید.

nasimhoseini7337
nasimhoseini7337

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋