nasimhoseini7337

nasimhoseini7337

 ۱ نفر را دنبال می کند

معرفی لپ تاپ استوک لنوو

لپ تاپ استوک لپ تاپ هایی هستند که فصل فروش آنها در کشورهای خارجی به پایان رسیده است. به عبارت دیگر، شما نمی توانید لپ تاپی را بخرید که به تازگی بیرون آمده است. ممکن است هنگام خرید لپ تاپ استوک نتوانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید، اما قیمت پایین و مقرون به صرفه این موضوع را کمتر می کند.

این محصولات که در بازار به لپ‌تاپ‌های استاندارد اروپایی نیز معروف هستند، عموماً برای استفاده در بازارهای خارج از ایران تولید می‌شوند و مدل‌های آکبند این محصولات به دلایل مختلف از جمله عدم استقبال مشتری از قیمت‌های بالای آن‌ها، در همان سال تولید شدند. و موجود در بازار جهانی در کشور ما دیده نمی شوند. این محصولات پس از حداقل دو سال تولید، با کاهش قیمت مناسب وارد کشور می شوند و کیفیت بسیار خوبی دارند.

کسانی که تصمیم به خرید یک محصول موجود مانند لپ تاپ استوک دارند، به راحتی می توانند با در نظر گرفتن رتبه کیفی آن دسته محصول، یک انتخاب ایده آل داشته باشند. اما قبل از آن باید نکاتی را مد نظر قرار دهند و به توصیه های لازم برای خرید کالا به خصوص لپ تاپ موجود در انبار توجه ویژه ای داشته باشند.

 

آیا لپ تاپ استوک با لپ تاپ دست دوم یکی است؟


Stock در انگلیسی به معنای کالاهای ذخیره شده در انبار است. اما در فارسی به معنای کالای دست دوم است. به همین دلیل، ما همچنان معتقدیم که کالاهای مستعمل به عنوان استوک شناخته می شوند. اما چیزی که باید بدانید این است که اقلام موجود در انبار عموماً دارای مالکیت قبلی یا پیش مالکیت نیستند. بسیاری از شرکت های بزرگ اروپایی و آمریکایی از روش خاصی برای جلب توجه استفاده می کنند. یکی از این روش ها فروش کالای مرجوعی است. مشتریان ممکن است به هر دلیلی از خرید پشیمان شوند و محصول را به فروشگاه برگردانند. در حالی که کالای مرجوعی به هیچ وجه کالای استفاده شده نیست. اما چون بسته باز است در انبار فروخته می شود. خرید این دسته از ملک یک پیشنهاد جذاب است که می توان آن را به عنوان ملک جدید خریداری کرد.

لپ تاپ استوک لنوو

لپ‌تاپ‌های استوک لنوو به دلیل پوشش نیاز طیف گسترده‌ای از کاربران و قیمت مناسب، جایگاه بسیار خوبی در بین کاربران دارد، به طوری که دومین لپ‌تاپ فروشنده کامپیوتر در جهان شده است. انواع لپ‌تاپ‌های لنوو معمولاً با حروف اختصاری معرفی می‌شوند، اما به طور کلی معروف‌ترین لپ‌تاپ‌های لنوو در دسته‌بندی ThinkPad قرار می‌گیرند. در ادامه به معرفی مختصر این مجموعه از بهترین مدل های لپ تاپ لنوو می پردازیم.

لپ تاپ های ThinkPad لنوو
 

لپ تاپ های ThinkPad معروف ترین سری لپ تاپ های لنوو هستند. این لپ‌تاپ‌های کاربردی در دسته لپ‌تاپ‌های تجاری/صنعتی دسته‌بندی می‌شوند، اما از آنجایی که سری‌های مختلف ThinkPads تولید شده‌اند و قادرند نیازهای کاربران را در حوزه‌های مختلف، از مصارف دانشجویی و اداری گرفته تا دارای صنعت و انتشار، پوشش دهند، این دسته از لپ‌تاپ‌های لنوو می‌توانند پرچمدار لپ تاپ های لنوو نامیده می شود.

این لپ تاپ های مستعمل لنوو اغلب دارای ویژگی هایی مانند ماژول حسگر اثر انگشت، ماژول رمزگذاری اطلاعات، مدیریت از راه دور (vPro) و... جالب است بدانید که محصولات لنوو دارای صفحه کلید انتخاب شده توسط منتقدین هستند که تجربه فوق العاده ای را با دکمه های نسبتا بزرگ مقعر به کاربران می دهد. با توجه به فضای اشغال شده توسط دکمه های بزرگتر، اکثر لپ تاپ های 13-15 اینچی در این دسته فاقد کیبورد شماره هستند. یکی از مهمترین ویژگی های لپ تاپ های ThinkPad مقاومت خاص بدنه آنهاست. لپ تاپ های سری لنوو با گذراندن تست استرس MIL-SPEC دوام خاص خود را ثابت کرده اند. محبوب ترین لپ تاپ های ThinkPad سری X، T، W، E، L، A، P و Yoga هستند.

 

لپ تاپ لنوو سری T
 

سری T را می توان پرچمدار لپ تاپ های ThinkPad دانست. این لپ تاپ ها با ویژگی های برجسته ای مانند کارایی و امنیت، توجه کاربران تجاری را به خود جلب کرده اند. قدرت عملکرد لپ تاپ های سری T به طور چشمگیری بالاست، بنابراین با اشغال فضای کمتر، به راحتی جای کیف های تجاری را پر می کنند. پردازنده های به کار رفته در این لپ تاپ های اصلی لنوو از جدیدترین محصولات شرکت های قدرتمند اینتل و AMD هستند. با توجه به اینکه سری T اغلب توسط کاربران حرفه ای استفاده می شود، کارت گرافیک این مجموعه جز در موارد استثنایی انحصاری نیست.

اما کارت گرافیک یکپارچه با پردازنده اصلی خود قابلیت اجرای برنامه های گرافیکی سبک، بازی های ساده و فیلم های مورد نظر کاربر را دارد. همچنین از نظر امنیت این لپ تاپ های مستعمل لنوو دارای مواردی مانند ماژول حسگر اثر انگشت، ماژول TPM و ماژول dTPM هستند. وزن برخی از لپ تاپ های سری T کمتر از 1.5 کیلوگرم است که به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی این کامپیوترهای قدرتمند را در هر مکانی حمل کنند. البته با توجه به سبکی این لپ تاپ ها، نقش بدنه کربنی مقاوم و عدم وجود درایو نوری داخلی را نباید دست کم گرفت. همچنین یکی دیگر از نکات مهم در ساخت این لپ تاپ ها وجود باتری با ظرفیت بالا است که به کاربران اجازه می دهد مدت زمان بیشتری از لپ تاپ خود در محیط خارجی استفاده کنند. صفحه نمایش این لپ تاپ ها از صفحه نمایش مات مبتنی بر فناوری IPS استفاده می کنند. به علاوه، کیبوردهای این لپ‌تاپ‌های استوک لنوو ضد نشت مایعات هستند.

 

لپ تاپ لنوو سری L
 

سری L مانند سری T دارای ویژگی هایی مانند قابلیت حمل آسان، صفحه نمایش مات 13 تا 15 اینچی، صفحه کلید با دکمه های مقعر و محافظ نشت مایع است، اما این سری لپ تاپ اورجینال لنوو با قیمت مناسب است. و رویکرد مقرون به صرفه در زیر تولید می شوند. در این لپ تاپ ها مانند سری T از پردازنده های گرافیکی اصلی و قدرتمند شرکت های اینتل و AMD استفاده شده است که از نظر قدرت پردازشی نیز پاسخگوی نیازهای شخصی، حرفه ای، حسابداری و دانشجویی می باشد. همچنین، این لپ‌تاپ‌های مورد استفاده Lenovo "سبزترین" لپ‌تاپ‌های Lenovo هستند. دلیل این نام گذاری را می توان در مصرف کم برق و استفاده از مواد بازیافتی در ساخت قاب های این لپ تاپ ها جستجو کرد.

 

در اینجا به چند سری از لپ تاپ لنوو پرداختیم، البته سری های دیگری مانند سری e ، سری a ، سری x ، سری w و ... وجود دارد. در سایت نور استوک فروش انواع محصولات استوک صورت می گیرد. یکی از این محصولات مانیتور استوک می باشد که برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خرید مانیتور استوک اینجا را کلیک نمایید.

nasimhoseini7337
nasimhoseini7337

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋