nasimhoseini7337

nasimhoseini7337

 ۱ نفر را دنبال می کند

بررسی کیس استوک HP Compaq Pro 6300 i5 سایز میکرو تاور

اکثر کاربران با کیس های حجیم سایز تاور آشنا هستند. اما جالب است بدانید که کیس های کامپیوتر استوک برای موقعیت های مختلف در اندازه های مختلف عرضه می شوند.

برای مشاهده کیس های استوک و همینطور خرید کیس استوک به سایت نور استوک مراجعه نمایید.

کیس های دست دوم تاور همان طور که از نامشان پیداست کیس های حجیم با قابلیت حمل کم هستند که معمولا دارای تعداد زیادی پورت USB، دو تا سه نوع پورت خروجی تصویر مانند HDMI، VGA و DisplayPort است. همچنین یک پورت LAN برای اتصال به شبکه های داخلی روی این کیس های کامپیوتر وجود دارد.

این کیس ها معمولا فضای کافی برای نصب درایو نوری داخلی دارند، اما اگر نیازی به استفاده از حافظه های نوری CD/DVD ندارید، می توانید از این فضا برای نصب پورت های USB بیشتر (در صورت پشتیبانی مادربرد) استفاده کنید یا یک کشو برای تعمیر و نگهداری کابل های ارتباطی استفاده کنید. معمولا تاور کیس های استاندارد قابلیت ارتقای پردازنده اصلی، گرافیک و ظرفیت حافظه اصلی و رم را دارند. حتی در صورت لزوم، می‌توانید از حافظه پرسرعت SSD و حافظه HDD با ظرفیت بالا برای ارائه فضای ذخیره‌سازی بالا و سرعت بارگذاری فایل‌های بزرگ استفاده کنید.

کیس استوک HPCompaq Pro 6300 i5 سایز میکرو تاور ساخت شرکت intel است و مدل پردازنده این محصول core i5 3470 با فرکانس پردازنده 3.2 گیگا هرتز و ظرفیت حافظه کش 6 مگابایت است.

کیس استوک سایز میکرو تاور دارای حافظه رم به ظرفیت 8 گیگا بایت از نوع DDR3 قابل ارتقا تا 32 گیگا بایت است. این محصول دارای حافظه داخلی به ظرفیت 500 گیگا بایت از نوع HDD SATA و قابل ارتقا تا 1 ترابایت است و همچنین قابل تعویض با حافظه های ssd می باشد.

مدل پردازنده گرافیکی این محصول HD Graphics 2500 ساخت شرکت اینتل است و دارای حافظه اشتراکی پردازنده گرافیکی 2 گیگا بایت است.

ویژگی های کیس استوک HP Compaq Pro 6300 i5 ساز تاور:

  • دارای DVD Drive است.
  • پورت شبکه Ethernet دارد.
  • پورت Wifi ندارد.
  • دارای 1 عدد پورت Display است.
  • دارای 1 عدد پورت Serial است.
  • دارای 1 عدد پورت VGA است.
  • دارای 6 عدد پورت USB2.0 است.
  • دارای 4 عدد پورت USB3.0 است.
  • دارای ورودی صدا و میکروفون می باشد.

در فروشگاه اینترنتی نور استوک علاوه بر این محصول کیس های دیگر از جمله کیس ورک استیشن استوک موجود می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید ورک استیشن استوک اینجا را کلیک کنید.

nasimhoseini7337
nasimhoseini7337

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋