nasimhoseini7337

nasimhoseini7337

 ۱ نفر را دنبال می کند

نکات خرید سیستم رندرینگ استوک

با توجه به شرایط اقتصادی امروزه خرید سیستم رندرینگ کار دشواری است بنابراین با خرید سیستم رندرینگ استوک از فروشگاه نوراستوک با کمترین کارکرد و پشتیبانی عالی میتوانید سیستم موردنیاز خود را تهیه کنید.

یک سیستم رندر استوک شامل گریدهای مختلفی است، به عنوان مثال می توان گفت که درجه a شامل دستگاه هایی است که از فروش عقب مانده اند و زیاد استفاده نشده اند، درجه b شامل دستگاه هایی است که زیاد استفاده شده و تعمیر شده اند.

کاربرد سیستم رندر در طراحی و کار با نرم افزارهای طراحی در کامپیوتر است. به عبارتی، مهمترین نیاز همه افرادی که با نرم افزارهای گرافیکی سنگین کار می کنند و یا کارهای ویرایشی انجام می دهند سیستم های حرفه ای و قدرتمند است.

بدون سیستم های رندر و طراحی، انجام کارها برای طراحان، معماران و ویراستاران تقریبا غیرممکن است. بنابراین اگر گرافیست، معمار، طراح یا صاحب استودیو هستید و از نرم افزارهای مختلفی در این زمینه ها مانند نرم افزارهای سه بعدی، اتوکد، ایلوستریتور، ایندازین و ... استفاده می کنید، قطعاً به یک سیستم حرفه ای نیاز دارید.

 
پردازنده مرکزی یا CPU نقش مغز را ایفا می کند و جزء اصلی یک سیستم طراحی محسوب می شود. بنابراین باید یک CPU مناسب برای رندر انتخاب کنید. CPU های Core i7 و Core i9 به طور کلی انتخاب های خوبی هستند و در انتخاب CPU به نسل آنها توجه کنید. البته برخی از پردازنده ها با وجود داشتن تعداد هسته بیشتر، می توانند عملکرد بدتری نسبت به پردازنده های با تعداد هسته کمتر داشته باشند.
 
مرحله بعدی انتخاب رم با فرکانس صحیح است. در واقع حافظه رم یک فضای ذخیره سازی موقت اطلاعات است که وظیفه آن بازیابی سریع اطلاعات از هارد دیسک است. زمانی که رم شما بالا باشد، دستورات قبلی برای مدت زمان بیشتری در حافظه باقی می مانند و در نتیجه اجرای آنها سریعتر می شود.
 
 
قدم بعدی در سیستم طراحی و رندر کارت گرافیک (GPU) است. به طور کلی اجزای یک سیستم طراحی شامل CPU، کارت گرافیک، مادربرد، رم، هارد، منبع تغذیه، کیس و سیستم خنک کننده است. هر چه ظرفیت و قدرت این قطعات بیشتر باشد طبیعتا سیستم شما عملکرد بهتری خواهد داشت.
اگر قصد دارید قطعات را خودتان بخرید و برای کاهش هزینه ها آنها را مونتاژ کنید، باید قطعاتی بخرید که با یکدیگر هماهنگ باشند. به عنوان مثال، مادربرد باید از CPU پشتیبانی کند زیرا نمی توانید CPU اینتل را روی مادربرد AMD قرار دهید. هنگام مونتاژ یک سیستم، تمام قطعات آن باید با یکدیگر سازگار باشند. برای خرید بهترین محصول با توجه به نیاز و بودجه خود ابتدا اطلاعات مفید و کاربردی در این زمینه بدست آورید.
 
برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت نوراستوکبه آدرس www.noorstok.com مراجعه نمایید.
nasimhoseini7337
nasimhoseini7337

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋