nasimhoseini7337

nasimhoseini7337

 ۱ نفر را دنبال می کند

معرفی مادربرد دست دوم

مادربرد دست دوم میتواند با قیمت پایین خود چاره گشای بسیاری از کاربران باشد. مادربرد یا برد اصلی، محل استقرار و اتصال تمام قطعات رایانه به یکدیگر است.

این قطعه به صورت یک تخته بوده که در واقع یک مدار الکتریکی است و اصلی‌ترین بخش یک رایانه محسوب می‌شود، عملاً بدون وجود این قطعه کامپیوتری امکان اسمبل یا استفاده از قطعات دیگر کامپیوتر وجود نخواهد داشت.

مادربرد( motherboard ) کامپیوتر را بر چندین اساس دسته‌بندی می‌کنند: برخی آن‌ها را به لحاظ تکنولوژی به‌کار رفته تقسیم‌بندی کرده‌اند، برخی دیگر بر اساس کاربری آن‌ها، برند و... اما نکته قابل‌توجه این است که برای خرید یک مادربورد دست دوم باید به چه نکاتی توجه کنید؟

قیمت مادربرد باتوجه‌ به برند، نوع، نسل و... متفاوت خواهد بود. معمولاً نسل‌های جدیدتر و مدل‌های گیمینگ، گران‌تر هستند. البته با مقایسه میان هر دسته نیز، می‌توانید قیمت‌های مناسب را پیدا کنید.

برای مثال برای خرید مادربرد گیمینگ ارزان، با مقایسه میان نمونه‌های مختلف موجود در بازار می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید. اگر قصد صرف هزینه کمتر برای خرید مادربرد را دارید، خرید مادربرد دست دوم می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. مادربرد استوک از نظر فنی و کیفیت قطعات درونی، همانند مادربرد آکبند است و می‌تواند نیازهای شما را به‌خوبی پاسخ دهد.

انواع مادربرد از نظر پردازنده

مادربرد ها از نظر پردازنده دو نوع اینتل و ای ام می باشد و از نظر کارت گرافیک به دو نوع آنبرد و غیر آنبرد تقسیم می شود.

مادربرد صنعتی مادربرد گیمینگ، مادربرد ماینینگ، مادربرد رندرینگ ، مادربرد لپ تاپ ، مادربرد ال این وان، مادربرد مینی کیس مین برد گوشی موبایل هوشمند از انواع مادربرد ها می باشد.

مادربورد مختلف مخصوص کیس های اداری اسمبل شده و گیمینگ مخصوص بازی و گیم و رندرینگ، برنامه نویسی ، خانگی و دانش آموزی و دانشجویی فروش با قیمت مناسب در سایت نور استوک صورت می گیرد.

قویترین مادربرد برند های ایسوس ، گیگابایت ، ام اس ای ، ازراک ، الایت گروپ ، اینتل ، بایواستار و ابیت است.

مادربرد اینتل

مادربرد اینتل intel انواع سوکت مادربرد 775 از نوع حافظه ddr3 – ddr2 – ddr4 همراه با رم باس 1600 و 1333 همه برند های موجود می باشد .

مادربرد amd

این مادر برد همراه با پردازنده اورجینال AMD , INTEL dual core , quad core در تمامی نسل ها می باشد. مادربرد amd سوکت am2 , am3+ و همچنین fm1 , fm2 با فن اورجینال می باشد. با برند های معتبر ASUS – MSI – gigabyte – asrock – biostar – intel – abit – elite group ecs در سایت نور استوک به فروش می رسد.

 

اما قطعاً چک کردن کیفیت یک مادربرد دست دوم نیاز به تخصص و ابزارآلات تخصصی دارد که در دسترس همه افراد نیست. اینجاست که در فروشگاه نور استوک ما زیر و بم محصولات دست دوم همچون مادربرد، کارت گرافیک و پردازنده را بررسی خواهیم کرد تا محصولی که به‌عنوان کالای دست دوم در وب‌سایت قرار می‌گیرد از نظر کیفیت و سلامت در وضعیت مطلوبی باشد.

در سایت نور استوک علاوه بر مادر برد فروش در زمینه کیس استوک و قطعات کامپیوتری و لپ تاپ استوک صورت می گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر برای خرید لپ تاپ استوک به اینجا مراجعه نمایید.

nasimhoseini7337
nasimhoseini7337

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋