nasimhoseini7337

nasimhoseini7337

 ۱ نفر را دنبال می کند

معرفی کیس استوک گیمینگ

کیس استوک گیمینگ بخشی از سیستم گیمینگ است. افرادی که به بازی‌های آنلاین علاقه‌ی زیادی دارند، برای اجرای بازی با بالاترین کیفیت ممکن و به دور از هر گونه دردسر، نیاز به سیستم گیمینگ دارند. اگر شما هم به بازی‌های آنلاین علاقه‌مند هستید و قصد خریداری یک سیستم گیمینگ را دارید، پس از کسب اطلاعات مفید و تعیین میزان بودجه‌ی خود، به بررسی محصولات موجود در نور استوک بپردازید تا سیستم مد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. در ادامه به بررسی چند نکته‌ی مهم و ضروری درباره خرید سیستم گیمینگ می‌پردازیم.

سیستم های گیمینگ از نظر کانفیگ به سه دسته بالا رده، میان رده و پایین رده تقسیم می‌شوند. به طبع زمانی که شما یک سیستم با قابلیت سخت افزاری بالا و قدرتمندی دارید، در حین باز بودن برنامه‌هایتان، می‌توانید همزمان چند تسک را اجرا کنید و با هیچ گونه مشکلی حین انجام بازی مواجه نخواهید شد.

سخت افزار یک سیستم گیمینگ شامل کیس گیمینگ، مادربرد، پردازنده مرکزی (CPU)، کارت گرافیک (GPU)، حافظه موقت (RAM)، حافظه SSD یا HDD ، سیستم‌های خنک کننده (Cooling)، منبع تغذیه (Power) و در نهایت کیس می‌شود که کارت گرافیک مهم‌ترین قطعه محسوب می‌شود.

کامپیوترهای گیمینگ به CPU های قوی نیاز دارند. معمولا CPU های core i7    و core i9 سی پی یوهای خوبی برای سیستم های گیمینگ هستند. نکته‌‌ی حائز اهمیت این است که قطعات باید با یکدیگر سینک شوند یعنی دقت کنید که  مادر برد از CPU وسایر قطعات پشتیبانی کند . برای انجام بازی‌های سنگین پیشنهاد می‌کنیم از نسل ده، یازده یا دوازده استفاده کنید. البته نسل‌های پایین‌تر هم برای اجرای بازی‌ها کارساز هستند اما با توجه به اختلاف قیمت کمی که بین نسل‌های 9 تا 12 وجود دارد، انتخاب نسل دوازده پردازنده مرکزی انتخابی بهتر خواهد بود.

یکی از قطعات اصلی و مهم در کامپیوتر گیمینگ کارت گرافیک است. اگر شما تصمیم به اسمبل کردن سیستم دارید باید چیزی در حدود ۴۰% و یا حتی بیشتر از هزینه خود را برای خرید کارت گرافیک کنار بگذارید و مابقی هزینه‌ها را برای خرید سایر تجهیزات در نظر بگیرید.

مهمترین ویژگی در فروشگاه نور استوک قیمت اقتصادی به صرفه و ضمانت محصول و پشتیبانی از محصول است. برای مشاهده کیس استوک گیمینگ و همینطور برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کیس استوک نسل 9 اینجا را کلیک کنید.

nasimhoseini7337
nasimhoseini7337

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋