nasimhoseini7337

nasimhoseini7337

 ۱ نفر را دنبال می کند

معرفی کیس استوک نسل 6

کیس استوک نسل 6 از جمله HP EliteDesk 800 G2 با طراحی منحصر به فرد و زیبا، و یک پک کامل که اکثر نیازهای شما را با اطمینان ، امنیت و کارایی بالا و همچنین صرفه جویی در فضا و مصرف برق برطرف خواهد کرد. کیس اچ پی 800 جی تو ، دارای پردازنده جدید تری نسبت به کیس های استوک دیگر است. همچنین پردازنده و چیپست کیس دست دوم HP 800 G2 از نوع DDR4 می باشد. همچنین به خاطر پایداری و کارایی بالا در استفاده طولانی مدت می تواند انتخاب مناسبی برای شرکت ها و مراکز اداری باشد که سیستم هایی Real-time برای استفاده شبانه روزی و تایم های بالا نیازمند هستند.

کیس استوک نسل 6 شامل سری پردازنده i5 و i6 می باشد که این نمونه کیس پردازنده i5 است. سازنده این پردازنده شرکت intel می باشد و دارای حافظه کش 6 مگا بایت smart است. ظرفیت حافظه رم این کیس 8 گیگا بایت و قابلیت ارتقا تا 64 گیگا بایت است.

این کیس دارای پورت vga و 8 عدد پورت usb 3.0 و 2 عدد پورت usb2.0 است. همینطور این محصول از 3 مانیتور همزمان پشتیبانی می کند.

برای مشاهده کیس استوک نسل 6 به نوراستوک مراجعه کنید. همینطور در مورد کیس استوک نسل 9 و دریافت اطلاعات بیشتر این سایت را دنبال کنید.

 

 

nasimhoseini7337
nasimhoseini7337

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋