nasimhoseini7337

nasimhoseini7337

 ۱ نفر را دنبال می کند

معرفی کیس استوک نسل 8

کیس استوک نسل 8 Equus Nobilis با پردازنده i7 دارای پردازنده مرکزی core i7 شرکت سازنده اینتل می باشد. این کیس استوک دارای حافظه کش 8 مگا بایت و تعداد هسته 6.4 پردازنده ای با عملکرد عالی و اجرای روان انواع برنامه ها از جمله فتوشاپ را داراست.

این کیس استوک از برند Equus Systems و سری Nobilis است که دارای وزن 6 کیلوگرم و ابعاد 13×15×3.9 اینچ می باشد. ظرفیت حافظه رم این نوع کیس 8 گیگا بایت از نوع DDR4 است و قابلیت ارتقا تا 64 گیگا بایت را دارد.

ظرفیت حافظه داخلی کیس استوک 500 گیگا بایت و از نوع HDD می باشد. شرکت سازنده پردازنده گرافیکی این نوع کیس Intel® و مدل پردازنده گرافیکی آن UHD Graphics 630 می باشد.

از امکانات این کیس استوک می توان دارا بودن پورت LAN یا Ethernet اشاره کرد. دارای سه عدد پورت نمایش و پورت hdmi و همینطور پورت usb2.0 و usb3.0 می باشد.از امکانات دیگر این کیس به پورت ورودی و خروجی صدا اشاره کرد.

این نوع کیس دارای کاربری اداری، خانگی، کاربری مالتی مدیا، کاربری گیمینگ با نصب گرافیک می باشد. برای مشاهده انواع دیگر کیس در فروشگاه نور استوک و همینطور خرید کیس استوک i7 اینجا را کلیک نمایید.

nasimhoseini7337
nasimhoseini7337

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋